آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی ‌لرستان/ قطع راه ارتباطی ۱۳۰ روستا‌ در "الیگودرز و دلفان"

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی ‌لرستان/ قطع راه ارتباطی ۱۳۰ روستا‌ در "الیگودرز و دلفان"
شناسه خبـر : ۱۱۸۵۶۶ یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

فرمانداران الیگودرز، دلفان و خرم‌آباد آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی روستاها و قطعی برق در این شهرستان‌ها را تشریح کردند.

ایمان خسروی فرماندار الیگودرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج خبر در الیگودرز‌‌ اظهار داشت: از روز گذشته راه ارتباطی 300 روستا در این شهرستان مسدود شد که با تلاش نیروهای راهداری راه ارتباطی 220 روستا در حال حاضر بازگشایی شده است.

وی با اشاره به مسدود بودن راه ارتباطی 100 روستای شهرستان، افزود: با توجه به فعال بودن 12 اکیپ راهداری و سه دستگاه ماشین آلات استان، پیش‌بینی می‌شود تا ظهر امروز تمام مسیرهای مسدود‌شده الیگودرز به جز گردنه گله بادوش بازگشایی خواهند شد.

خسروی با اشاره به باز بودن مسیر گردنه گله بادوش از سمت شیخان‌ افزود: با توجه به باز بودن این مسیر، ارتباط گله بادوش از سمت زز و ماهرو برقرار است.

وی با اشاره به باز بودن تمام ‌محورهای اصلی شهرستان گفت: از روز گذشته برق 130 روستای شهرستان نیز بر اثر بارش برف قطع شده بود که با توجه به فعالیت 5 اکیپ از شرکت برق، تعداد 130 روستا مجددا برق دار شدند و تنها 40 روستا برق آنها قطع است که به محض بازگشایی راه ارتباطی این روستاها نیز برقدار می‌شوند.

تنها راه ارتباطی 30 روستای دلفان مسدود است

اصغر قهرمانی فرماندار دلفان نیز با اشاره به مسدود بودن راه ارتباطی 175 روستا در دلفان از روز گذشته بر اثر بارش برف، افزود: با تلاش نیروهای راهداری راه ارتباطی 145 روستا بازگشایی شده و تنها راه ارتباطی 30 روستا مسدود است که تا ظهر امروز بازگشایی خواهند شد.

وی افزود: روز گذشته تعدادی از روستاهای شهرستان نیز به دلیل بارش شدید برف دچار قطعی برق شدند که با تلاش نیروهای شرکت برق روز گذشته برق آنها وصل شد.

برق ‌‌روستاها وصل شد

محسن احمدی فرماندار خرم آباد نیز در گفت‌و گو با تسنیم با اشاره به قطعی برق 14 روستا در دهستان رباط و 28 روستای دهستان کشور، اظهار داشت: در حال حاضر برق همه این روستاها وصل شده است.

وی با اشاره به بازگشایی راه ارتباطی 8 روستای بیرانشهر، افزود: در بیرانشهر به سمت کاکارضا نیز راه ارتباطی سه روستا مسدود بود که بازگشایی شده‌‌اند.

احمدی با اشاره به بازگشایی مسیر بیرانوند جنوبی، عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش نیروهای راهداری اجازه ندادیم گردنه‌های پر تردد زاغه و رازان مسدود شوند.

وی با اشاره به فعالیت نیروهای راهداری برای بازگشایی راه ارتباطی سیرم به تنگ هفت، بیان کرد: بازگشایی راه ارتباطی وارک شرقی و غربی نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به قطع بودن راه ارتباطی روستای مورنار، افزود: راه ارتباطی نای انگیز به شباندر نیز همچنان قطع است.

احمدی با اشاره به بازگشایی راه اصلی سپیددشت به خرم آباد، عنوان کرد: راه ارتباطی گریت به بیشه و راه دسترسی به دهستان کشور هم بازگشایی شده اما مسیر تازان به سمت کشور همچنان بسته است.

انتهای پیام/641/..

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir