اختصاص بیش از ۱۶ هزار تومان اعتبارجهت مصوبات سفر هیئت دولت به استان

اختصاص بیش از ۱۶ هزار تومان اعتبارجهت مصوبات سفر هیئت دولت به استان
شناسه خبـر : ۱۱۶۱۰۲ چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از اختصاص ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای مصوبات سفر هیئت دولت به استان خبر داد.

به گزارش موج خبر، احمدرضا دالوند در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان، اظهار داشت: در سفر سال گذشته هیئت دولت به استان ۱۳۹ مصوبه تصویب شد و با اضافه شدن طرح راه‌آهن خرم‌آباد تعداد مصوبات به ۱۴۰ مورد افزایش یافت.

وی افزود: برای اجرای مصوبات سفر هیئت دولت ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که ۱۰ هزار میلیارد تومان از این اعتبارات برای راه‌آهن دورود- خرم‌آباد- اندیمشک و دورود به بروجرد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ادامه داد: بیمارستان‌های نیایش خرم‌آباد و رازی کوهدشت، کتابخانه مرکزی خرم‌آباد و تکمیل چهارخطه خرم‌آباد به کوهدشت و جاده ازنا به شازند باید در بازه زمانی چهار ساله به بهره‌برداری برسند.

دالوند با بیان اینکه همه تعهداتی که وزارتخانه و دستگاه‌ها داشته‌اند، به جز یک تا دو مورد در سال ۱۴۰۰ محقق شده‌اند گفت: حدود هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بابت مصوبات سفر به استان تزریق شده است.

معاون عمرانی استانداری لرستان افزود: قسمت عمده‌ای از این اعتبار جذب پروژه‌ها شده و تا پایان شهریور ماه که مهلت قانونی است کل این اعتبار جذب و در پروژه‌ها تزریق می‌شود.

انتهای پیام/

منبع خبر:ایلنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir