در بخش خانگی شاهد خاموشی و قطعی با برنامه نبودیم

در بخش خانگی شاهد خاموشی و قطعی با برنامه نبودیم
شناسه خبـر : ۱۱۶۱۰۰ چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت : در تابستان امسال در بخش خانگی شاهد خاموشی و قطعی با برنامه نبودیم.

به گزارشموج خبر لرستان ، مهران امیری در مراسم تجلیل از خبرنگاران بمناسبت روز خبرنگار وی به موضوع پر اهمیت پیک بار تابستان ۱۴۰۱ اشاره نمود و گفت : خوشبختانه در تابستان امسال با توجه به برنامه ریزی ها و تمهیداتی که از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر اندیشیده شده بود در بخش خانگی شاهد خاموشی و قطعی با برنامه نبودیم. مهندس امیری همچنین از همکاری اصحاب محترم رسانه و خبرنگارانی که در پیک بار تابستان شرکت توزیع برق لرستان را یاری نمودند تقدیر و قدردانی نمود.


وی با گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و تبریک این روز به تمامی خبرنگاران بیان داشت: خبرنگاران گوش شنوا و زبان گویای جامعه هستند و تمامی مدیران ، مسئولین و مردم مدیون تلاش شبانه روزی و بی‌وقفه این قشر زحمتکش و پر تلاش هستند.

مهران امیری افزود: تلاش در عرصه خبر و خبررسانی خبرنگاران که در جامعه حضور فعال دارند موجب شده خواسته ها و درخواست های جامعه را به خوبی شناسایی و با رویه مطالبه گری پیشرفت و ارتقای جامعه را فراهم سازند.

وی در ادامه به موضوع پر اهمیت پیک بار تابستان ۱۴۰۱ اشاره نمود و ابراز داشت: خوشبختانه در تابستان امسال با توجه به برنامه ریزی ها و تمهیداتی که از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر اندیشیده شده بود در بخش خانگی شاهد خاموشی و قطعی با برنامه نبودیم.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق لرستان همچنین از همکاری اصحاب محترم رسانه و خبرنگارانی که در پیک بار تابستان شرکت توزیع برق لرستان را یاری نمودند تقدیر و قدردانی نمود.

در پایان جلسه با اهداء گل و لوح تقدیر از تمامی خبرنگاران حاضر در جلسه تجلیل به عمل آمد

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir