توزیع هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی در شهرستان ازنا

توزیع هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی در شهرستان ازنا
شناسه خبـر : ۱۱۳۸۱ پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«علی سپهوند»، امروز(13 شهریور) در حاشیه برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در دومین مرحله رزمایش مواسات هزار و 100...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«علی سپهوند»، امروز(13 شهریور) در حاشیه برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در دومین مرحله رزمایش مواسات هزار و 100 بسته معیشتی درشهرستان ازنا به همت بسیج محلات و مساجد و خیرین توزیع خواهد شد.

 

امام جمعه ازنا با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش مواسات با شعار« ما ملت امام حسینیم» آغاز شده است، افزود: برگزاری این رزمایش فرصتی برای تقویت همدلی و حس نوع دوستی است.

 

وی با بیان اینکه در سایه برگزاری رزمایش همدلی و مواسات می توان ارزش ها در جامعه به ویژه بین جوانان تبیین ساخت، ادامه داد: رزمایش کمک های مؤمنانه در ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام سپهوند اظهار داشت: این حرکت خداپسندانه که با امر رهبر معظم انقلاب در سراسر کشور آغاز شده در شهرستان ازنا نیز در مرحله اول در ماه مبارک رمضان شروع و خوشبختانه کمک‌های خوبی به مردم نیازمند انجام شده است.

پایان پیام/666
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir