طرح سه شنبه های تکریم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

طرح سه شنبه های تکریم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
شناسه خبـر : ۱۰۹۴۰ چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

 «احمد حسین فتاییی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح سه شنبه های تکریم گامی مهم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.   مدیرکل...

 «احمد حسین فتاییی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح سه شنبه های تکریم گامی مهم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.

 

مدیرکل فرهنگ  و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به توطئه های دشمنان، افزود: دشمنان از انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان واهمه دارند.

 

وی با بیان اینکه نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت، سدی محکم در برابر توطئه های دشمنان ایجاد می کند، بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز، تکریم خانواده های معظم شهدا به عنوان اسوه های ایثار، صبر و مقاومت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین هدف طرح سه شنبه های تکریم است.

 

فتایی خاطرنشان کرد: طرح سه شنبه های تکریم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی با بیان اینکه امنیت، رشد و توسعه امروز دستاورد خون پاک شهیدان است، افزود: مادران شهدا با درس گرفتن از مکتب دین و تربیت صحیح فرزندان خود، اسوه های برای خانواده ها در تربیت صحیح فرزندان هستند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: دشمن امروز نگران ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و انتقال این فرهنگ صحیح به نسل های جوان و نوجوان است.

 

وی خاطرنشان کرد: طرح سه شنبه های تکریم از برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون های مساجد کشور است که به صورت کشوری برگزار و هر هفته به یک خانواده شهید سرکشی می شود.

 

فتایی اظهار کرد:  شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از مهمترین اهداف برگزاری این طرح است.

 

گفتنی است، تاکنون در قالب طرح سه شنبه های تکریم دو خانواده شهید «یوسف نوری» و شهید «غلامحسین زارعی طولابی» تجلیل شده است.

پایان پیام/85
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir