حمله توپخانه‌ای و موشکی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه

حمله توپخانه‌ای و موشکی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه
شناسه خبـر : ۱۰۹۲۱۵ یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰

تهران – پس از شنیده شدن چندین انفجار مهیب ناشی از شلیک منور به شمال غزه، بالگردها و جنگنده‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه به باریکه غزه حمله کردند.

به گزارش موج خبر از المیادین، بالگردهای رژیم صهیونیستی پایگاه «القادسیه» متعلق به گردان‌های القسام در غرب خان‌یونس را هدف قرار دادند.

خبرگزاری «شهاب» فلسطین نیز گزارش داد که توپخانه ارتش اشغالگر در حال شلیک به مناطقی در شمال نوار غزه است و منطقه «الغول» در شمال بیت لاهیا هدف حمله قرار گرفته است.

المیادین همچنین اعلام کرد که حملات هوایی رژیم صهیونیستی ادامه دارد و آن را شدید اعلام کرده است.

به گزارش این شبکه خبری، طی ۵ نوبت جنگنده‌های صهیونیست تاکنون پادگان القادسیه در غرب خان یونس را هدف قرار دادند.

شبکه الجزیره قطر نیز به نقل از گزارشگر خود اعلام کرد که ۱۰ موشک از جنگنده‌های صهیونیستی به پایگاه‌های مقاومت در خان یونس شلیک شده است.

المیادین پیش از این از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در نوار غزه خبر داده بود.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز پیشتر اعلام کرده بود که این رژیم به دو راکت شلیک شده از غزه که در نزدیکی سواحل تل آویو افتاده است، پاسخ خواهد داد.

شبکه عبری زبان Reshet Kan نیز به نقل از یک منبع امنیتی صهیونیستی در واکنش به شلیک اشتباهی موشک از غزه مدعی شد: آنچه رخ داده یک حادثه جدی تلقی می شود و به همین دلیل پاسخی خواهد داشت.

پیش از این نیز آویو کوخاوی رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی جلسه ارزیابی با سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی برگزار کرد تا راه‌های واکنش به دو موشکی که صبح روز شنبه در دریا و در نزدیک سواحل تل‌آویو سقوط کرد، بررسی شود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir