قرآن کتاب زندگی است

قرآن کتاب زندگی است
شناسه خبـر : ۱۰۹۱۶ چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «حسنعلی زمانی»، امروز(12شهریور) در محفل انس قرآن کریم که با حضور کارکنان پایور و وظیفه در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «حسنعلی زمانی»، امروز(12شهریور) در محفل انس قرآن کریم که با حضور کارکنان پایور و وظیفه در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: خدا رو شاکریم در نظامی هستیم که برگرفته از نوراست.

 

فرمانده تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی خاطرنشان کرد: قرآن کریم برگرفته از نور و سخنان خداوند است که توسط پیامبر اسلام نازل شد که خود معجزه ای بسیار بزرگ در طول تاریخ و برای عاقبت بخیری و هدایت بشریت است.

 

زمانی ادامه داد: قرآن نوری است در تاریکی ها که خداوند کریم آن را به بهترین وجه ممکن نازل کرده است و ما تمام علوم و راه های عاقبت بخیری را در آن می توانیم به راحتی پیدا کنیم.

 

وی افزود: قرآن کتاب زندگی است، گفت: خالق هستی، انسان را برای هدفی بزرگ خلق کرده که راه رسیدن به آن هدف را در آیات نورانی قرآن ارائه شده است.

 

زمانی قرآن را کتاب زندگی و حرکت به سوی نور و معنویت دانست و عنوان کرد: با استعانت و انس و تفکر و خواندن روزانه قرآن می توانیم مسیر زندگی خود و خانواده خود را بیمه کنیم.

پایان پیام/666
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir