‍ به هلاکت رسیدن سارق محموله های جاده ازنا – شازند

‍ به هلاکت رسیدن سارق محموله های جاده ازنا – شازند
شناسه خبـر : ۱۰۴۱۱۹ دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

فرمانده انتطامی استان از به هلاکت رسیدن یکی از سارقان محموله های جاده ازنا - شازند خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سردار "یحیی الهی "در تشریح این خبر گفت: در پی چندین فقره سرقت مسلحانه در چند ماه گذشته در جاده ازنا به شازند موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی شهرستان  قرارگرفت.
 
وی تصریح کرد: ماموران این شهرستان شب گذشته در حین گشت زنی در جاده متوجه صدای تیراندازی در محور گردیده و در بررسی در تحقیقات اولیه مأموران، مشخص شد یکدستگاه خودروی پژو پارس سفید رنگ فاقد پلاک  ، دارای سه سرنشین و یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکی رنگ فاقد پلاک دارای دو نفر سرنشین با استفاده از سلاح کلاش و سلاح شکاری  و تیر اندازی به سمت یک دستگاه پراید وانت بار و متوقف نمودن آن در حال سرقت و تخلیه بار وی هستند.
 
سردار الهی ابراز داشت: مأموران پلیس جهت دستگیری سارقان بلافاصله وارد عمل شده و به سارقان دستور ایست دادند که سارقان پس از فرار  به سوی ماموران انتظامی آتش گشودند.
 
وی افزود: ماموران پلیس پس از تعقیب و گریز و قانون بکارگیری سلاح  خودرو سارقان را از ناحیه لاستیک  مورد اصابت گلوله قرار داده و آن را  متوقع کردند ،  در بررسی بیشتر معلوم شد راننده پژوه از ناحیه پهلو مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.
 
سردار الهی دامه داد: سارق مجروح پس از انتقال به بیمارستان به علت جراحات وارده فوت نمود.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات پلیس جهت دستگیری هم دستان دیگر این سارق ادامه دارد گفت: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و سرکشی را به افراد شرور و سارقان مسلح نخواهد داد و با این افراد به شدت برخورد خواهد کرد.

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir