تاکید بر توانمندسازی مددجویان کمیته امداد/ شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم آماده است

شناسه خبر : ۹۸۳۹۶ شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۷

معاون سیاسی استانداری لرستان گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند، بی‌طرفانه و در امنیت کامل اندیشیده شده و آماده انجام این مهم در ۲۸ خرداد امسال هستیم.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، محمود ثمینی ظهر امروز در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه به مددجویان کمیته‌امداد لرستان، ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی، انجام چنین اقدامات خیرخواهانه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار اقدامات خوب انجام شده، امروزه توانمندسازی مددجویان امداد امری لازم است، چرا که با استفاده از ظرفیت‌های بالای نهفته در این افراد می‌توان ضمن شکوفایی استعدادها، حول اقتصادی را نیز شاهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر جوان‌سازی جامعه، بیان داشت: انتظار می‌رود مالکان به مستاجران دارای توان مالی پائین کمک کنند.

ثمینی تصریح کرد: به تناسب شرایط جمعیتی آمار زاد و ولدها اصلا مناسب نیست، از این‌رو باید متولیان امر با برنامه‌ریزی‌های صحیح، شرایط فرزندآوری را در استان افزایش دهند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، اظهار داشت: با توجه به پمپاژ تبلیغاتی دشمنان در خارج از مرزها و عده‌ای در داخل در بازداشتن مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای، باید مردم را برای مشارکت حداکثری ترغیب و همراهی کرد.

معاون سیاسی استانداری لرستان تصریح کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند، بی‌طرفانه و در امنیت کامل اندیشیده شده و آماده انجام این مهم در ۲۸ خرداد امسال هستیم.

انتهای پیام/