پیش‌بینی ۴۱۷ شعبه اخذ رأی در مرکز لرستان

شناسه خبر : ۹۸۰۵۱ جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۳

فرماندار مرکز لرستان گفت: در سطح شهرستان خرم‌آباد ۴۱۷ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است.

به گزارش موج خبر، جعفر طولابی در دیدار با مدیران انجمن‌های مردم نهاد با اشاره به اینکه میزان حضور مردم هر چه که بیشتر باشد بر تحکیم امنیت ملی و اقتدار نظام می‌افزاید اظهار داشت: مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی هستند و به هر اندازه‌ای که حضور آنها بیشتر باشد، شکست دشمنان قطعی‌تر است.

وی با بیان اینکه طی ۴۲ سال گذشته از عمر پر برکت انقلاب اسلامی مردم ایران اسلامی علی رغم همه مشکلاتی که داشته‌اند در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب و نظام اسلامی نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند، گفت: امروز دشمنان با تمام قوا به خصوص با استفاده از فضای رسانه‌ای و مجازی به میدان آمده‌اند که مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد کنند اما به لطف خداوند مردم ایران اسلامی با هوش، درایت و بصیرت خود همچون گذشته توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی را خنثی خواهند کرد.

فرماندار مرکز لرستان تصریح کرد: نقش تک تک آرای مردم در راستای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان تأثیرگذار بوده است.

طولابی اظهار داشت: با توجه به انسجام و تأثیر گذاری مجموعه تشکل‌های مردم‌نهاد انتظار داریم در این مدت باقیمانده تلاش کنند، با امیدبخشی و تشویق مردم نسبت به انتخابات پیش روی آنها را با مشارکت حداکثری به میدان بیاورند.

وی گفت: در سطح شهرستان خرم آباد ۴۱۷ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده که ۱۹۴ در حوزه شهری و ۲۲۳ حوزه روستایی در نظر گرفته شده است.

فرماندار مرکز لرستان افزود: از این تعداد ۲۸۲ شعبه ثابت و مابقی سیار هستند که این میزان نسبت به دوره گذشته برای تسهیل در کار مردم ۱۵ درصد افزایش داشته است.

طولابی عنوان کرد: برای اولین بار در خرم‌آباد برای برخی از اماکن اخذ رأی دو شعبه مستقر کردیم که یک شعبه ویژه خواهران و دیگری برای برادران است تا مردم به راحتی بتوانند آرای خود را به صندوق‌های اخذ رأی بیاندازند.