فرمانده انتظامی: امنیت و آسایش مردم لرستان در اولویت قرار دارد

شناسه خبر : ۹۱۶۸۴ دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۴

خرم‌آباد - فرمانده انتظامی لرستان گفت: آسایش مردم استان در اولویت قرار دارد و در این راستا با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش موج خبر سردار یحیی الهی روز دوشنبه در جمع فرماندهان، معاونان و روسای کلانتری های خرم آباد اظهار کرد: یکی از مهم ترین آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) خدمت به مردم و تامین نظم و امنیت یکی از مهمترین ارکان خدمتگزاری در جامعه اسلامی است.

وی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون هزاران شهید گلگون کفن، نیروی انتظامی بعنوان امین، پناه افراد ستمدیده و در کنار مردم از نهادهای بزرگ خدمتگزار است که از هیچ تلاش و کوششی در راه تامین و نظم امنیت استان دریغ نخواهد کرد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی باید بعنوان مدافع حریم نظم و امنیت ضمن تکریم ارباب رجوع، برخوردی توام با مهربانی، رعایت اخلاق اسلامی و در شان و منزلت مردم استان، در مقابل افراد ظالم و عده ای که به هر نحو مخل نظم و امنیت عمومی جامعه هستند برخوردی قاطع و بدون اغماض داشته و همواره یار و یاور مظلومان و ستمدیدگان باشد. 

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: پلیس همچنان که با مهربانی و عطوفت به مردم خدمت می کند با اقتدار و استفاده از اختیارات قانونی با هرگونه هنجار شکنی برخوردی قاطع و قانونی دارد و هرگز اجازه عرض اندام و جولان را به مخلان امنیت نخواهد داد.