دستگیری قاتل فراری در چگنی

شناسه خبر : ۸۸۴۳۱ سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۵

فرمانده انتظامی شهرستان چگنی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و کارکنان انتظامی شهرستان چگنی قاتل جوان30 ساله دستگیر شد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سرهنگ ضرغام سرپرست در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در تاریخ نهم اردیبهشت ماه سال جاری، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان چگنی بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد، جوانی ۳۰ ساله با استفاده از سلاح جنگی کلت کمری به قتل رسیده و قاتل از صحنه جرم متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چگنی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی و کارکنان انتظامی شهرستان  با انجام اقدامات فنی و بکارگیری منابع پس از ۴۸ ساعت تلاش بی وقفه مخفیگاه این قاتل فراری را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات موفق پلیسی، این فرد قاتل در ساعات اولیه بامداد روز یازدهم اردیبهشت ماه دستگیر و در این راستا یک قبضه سلاح کلت کمری برتا نیز از نامبرده کشف شد.

سرپرست با بیان اینکه بر اساس اظهارات متهم انگیزه قتل اختلاف خانوادگی بوده، بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/