فرماندار سلسله: مشارکت کسبه در تعطیلی بازار ستودنی است

شناسه خبر : ۸۲۴۱۲ شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۲

خرم‌آباد- فرماندار سلسله گفت: به دنبال اجرای طرح محدودیت‌های قرمز کرونایی، همکاری کسبه و بازاریان شهرستان با ستاد مدیریت کرونا، ستودنی است.

"مرتضی مهدوی کیا" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار موج خبر، اظهار داشت: مخالف برخورد سخت گیرانه و بگیر و ببند هستیم اما با توجه به وضعیت قرمز شهرستان، طرح اعمال محدودیت های کرونایی مشاغل همچون دیگر شهرهای قرمز بلافاصله در شهرستان آغاز شد که خوشبختانه با استقبال خوب مردم و کسبه همراه بود.

وی بیان کرد: گروه های شغلی ۲ و ۳ و ۴ در این مدت تعطیل و صرفا مشاغل ضروری گروه یک اجازه فعالیت دارند و فعالیت بازارهای روز، بساط گستران و دست فروشان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

مهدوی کیا تاکید کرد: بر اساس اطلاعیه قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا مقررات وضع شده در حکم قانون است ضمن آنکه مسوولان و مردم موظف به تبعیت از آن هستند.

وی با اشاره به نقش مهم همراهی مردم در قطع زنجیره انتقال کرونا، گفت: امیدواریم با توجه به همراهی خوب مردم، ظرف این ۲ هفته شاهد کاهش زنجیره قطع انتقال و تغییر وضعیت شهرستان باشیم. 

فرماندار سلسله با قدردانی از خدمات ارزنده نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان، گفت: با تجهیز بیمارستان، بیماران کرونایی نیازی به مراجعه به خرم آباد ندارند و کلیه روند درمانی آنها در شهرستان صورت می پذیرد که قابل تقدیر است.  

شهرستان سلسله در آخرین رنگ بندی شهرستان ها از نظر شیوع کرونا، در وضعیت قرمز قرار دارد.