مربی بادران: خیبر خرم‌آباد از تک موقعیت خود به خوبی استفاده کرد

شناسه خبر : ۸۱۷۱۹ چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۵

خرم‌آباد - مربی تیم فوتبال بادران تهران گفت: تیم خیبر خرم‌آباد از تک موقعیت خود برای گلزنی به خوبی استفاده کرد و توانست برنده این دیدار باشد.

به گزارش موج خبر مرتضی کرمانی مقدم روز چهارشنبه پس از پایان بازی تیم های خیبر خرم آباد و بادران تهران به خبرنگاران گفت: خیبر تنها یک موقعیت داشت و از آن استفاده کرد در حالیکه ما در ۹۰ دقیقه فرصت های بسیاری داشتیم اما موقعیت سوزی کردیم.

وی با اشاره به اینکه در بازی‌های آینده جبران خواهیم کرد افزود: تیم بادران تهران بازی را در نیمه اول واگذار کرد چراکه از موقعیت‌های به وجود آمده استفاده لازم را نبرد.

وی با بیان اینکه خطای صورت گرفته روی امیر میربزرگی در این بازی می توانست پنالتی باشد ادامه داد: داوری بسیاری از بازی ها به ضرر ما تمام شده است اما به داوری احترام می گذارم.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز چهارشنبه در ورزشگاه خانگی خود مقابل بادران تهران با یک گل به برتری رسید.

خیبر خرم‌آباد از ۱۸ بازی ابتدای فصل، سه برد، پنج باخت، ۱۰ تساوی، ۱۵ گل زده و ۱۴ گل خورده دارد و با ۱۸ امتیاز در رده چهاردهم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.