۷۹۰ اثر از لرستان به هنرواره ملی «روایت جهاد» ارسال شد

شناسه خبر : ۷۲۹۹۸ شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۳

مدیرکل حوزه هنری لرستان از ارسال تعداد ۷۹۰ اثر از حوزه هنری این استان به دبیرخانه هنرواره ملی «روایت جهاد» خبر داد.

به گزارش موج خبر، محمد کرم اللهی امروز شنبه در سخنانی با اشاره به اینکه تعداد ۷۹۰ اثر از حوزه هنری لرستان به دبیرخانه هنرواره ملی «روایت جهاد» ارسال شد، اظهار داشت: این آثار در بخش‌های مختلف تصویری شامل فیلم کوتاه، نماهنگ، کلیپ، مستند، انیمیشن، موشن گرافیگ و استوری موشن، موسیقی، ادبیات، شعر، رسانه و هنرهای تجسمی است.

وی گفت: این مجموعه از آثار در مسیر حمایت و هدایت آثار هنرمندان هم استانی در سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ سازمان فضای مجازی سراج؛ قرارگاه صاحب الامر (جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی)؛ سازمان فرهنگی هنری شهرداری خرم آباد؛ دانشگاه علوم پزشکی لرستان و حوزه هنری است.

مدیرکل حوزه هنری لرستان مجاهدت مردمی در عرصه مواسات و مبارزه با کرونا، نقش نوجوانان و دانش آموزان، نقش دانشجویان و دانشگاه‌ها، نقش طلاب و روحانیت، نقش زنان و خانواده‌ها، همراهی بازار و اصناف، نقش گروه‌های جهادی و مردمی، فعالیت گروه‌های فرهنگی و هنری، تلاش هسته‌های علمی و دانش‌بنیان، نقش مساجد، پایگاه‌های بسیج و هیئات مذهبی را از موضوعات این هنرواره ذکر کرد.

کرم اللهی با اشاره به فعالیت‌های هنری مستمر حوزه هنری در خصوص کرونا تصریح کرد: در راستای انعکاس فعالیت‌های شبانه روزی مدافعان خط مقدم مبارزه با کرونا و ماندگار کردن و بازتاب مبارزه این همیاران سلامت در رویارویی با این بیماری؛ حوزه هنری تاکنون برنامه‌های مختلفی را با همکاری نهادها و سازمان‌های فرهنگی هنری برنامه ریزی و اجرایی کرده است.

وی برگزاری جشنواره ملی عکس مدافعان سلامت، جشنواره ادبی بوی بهار می‌رسد و سایر تولیدات در رشته‌های مختلف هنری را از جمله این فعالیت‌ها ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد که در سایه تلاش و جهاد همه جانبه عموم مردم خداجو و ولایت مدار و انقلابی استان بویژه مدافعان سلامت زمینه سلامت و بهروزی شهروندان هم استانی فراهم شود.