امام جمعه بروجرد: اروپا و آمریکا متخلفان موضوع برجام هستند

شناسه خبر : ۷۲۷۴۲ جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۵

بروجرد – ایرنا – امام جمعه بروجرد گفت: اروپا و آمریکا متخلفان در موضوع برجام هستند و بدعهدی آنها بارها ثابت شده است.

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: اروپا و امریکا برجام را از بین بردند زیرا آنان به تعهدات خود عمل نکردند و امروز ایران اسلامی اگر بخواهد به برجام بازگردد، به فرموده رهبری باید همه تحریم ها لغو شود.

وی اضافه کرد: ایران دیگر به تعهدات برجام عمل نخواهد کرد زیرا بدعهدی آمریکا و اروپا در برجام ثابت شده است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به مقاومت اسلامی گفت: سقوط دولت سعودی نزدیک است و رزمندگان یمنی توانسته اند یکی از شهرهای مهم را در محاصره خود قرار داده و به زودی آزاد کنند.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: این که آمریکا انصارالله یمن را از لیست تروریست ها خارج می کند به دلیل ترس از آنها است و مقاومت اسلامی سبب شد رزمندگان یمن به پیروزی نزدیک شوند.

وی مرمت آثار تاریخی به خصوص مساجد بروجرد را ضروری دانست و افزود: مرمت آثار تاریخی به خصوص اماکن مذهبی و مساجد باید جدی گرفته شود و نباید اجازه داد این آثار از بین برود، مساجد بروجرد در حال از بین رفتن است و متاسفانه میراث فرهنگی در این راستا اقدامی انجام نمی دهد.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: به وزیر میراث فرهنگی تذکر می دهیم مدیرانی را برای این استان و شهرستان انتخاب کند که دغدغه دینی و فرهنگی داشته باشند.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: مردم رعایت شیوع نامه های بهداشتی را جدی بگیرند تا وارد موج چهارم نشویم که متاسفانه مراسمات ختم و دیگر مراسمات در بروجرد با جمعیت برگزار می شود و این می تواند خطرناک باشد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ۹ اسفند روز حمایت از حقوق مصرف کننده گفت: متاسفانه بازار بروجرد رها شده و نظارتی وجود ندارد که از دولت انتظار می رود اجازه ندهد هر کسی هر نرخی که می خواهد روی کالاها قرار دهد.

وی افزود: از نظر کالاهای اساسی مشکلی نداریم ولی بی نظارتی سبب شده تا صف های طولانی برای مرغ و روغن خوراکی تشکیل شود.

امام جمعه بروجرد با بیان این که کارهای نیک نزد خدا پاداش زیادی دارند، اضافه کرد: ۱۴ اسفند روز نیکوکاری است و کسانی که تمکن مالی دارند کمک کنند زیرا کارهای خیر برای انسان باقی می ماند و خدا پاداش زیادی می دهد.