زهد ، صبر و ایمان را باید از علی (ع) الگوبرداری کنیم

شناسه خبر : ۷۲۵۱۳ پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

خرم‌آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: زهد، صبر، ایمان و توکل را باید از امیرالمومنین علی (ع) الگو برداری کنیم تا بتوان در مقابل دشمنان ایستادگی کرد.

به گزارش موج خبر حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهر سپیددشت اظهار داشت: پرچم امیرالمومنین(ع ) امروز به دست گروه‌های جهادی، جوانان انقلابی و جوانان حزب الهی است، جوانانی که باید در نمازجمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی حضور داشته باشند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: نمازجمعه مرکز و کانونی است که مردم با سلیقه‌های مختلف اجتماع می‌کنند و با اقامه نماز به عنوان عالی‌ترین شیوه پرستش را به جا می‌آورند.

وی با بیان اینکه مهمترین مسائل  جهان اسلام، استان، شهر و محله‌ها در نمازجمعه بازگو می‌شود بیان کرد: نمازجمعه جایگاه مقدسی است که با حفظ وحدت، همدلی و به دور از تفرقه در راستای ارتقاء فرهنگی، توسعه فرهنگی و پیشرفت اقتصادی به دولت و ملت کمک می‌کند. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه نمازجمعه بستری را فراهم می‌کند تا خدمتگزاران واقعی بتوانند بر کیفیت و کمیت خدمتشان بیفزایند گفت: حضور انبوه و متراکم مردم متدین، انقلابی و شهید پرور بخش پاپی و شهر سپید دشت در نماز جمعه همچون گذشته اسبابی را فراهم کند تا بر میزان خدمت دولتمردان بیفزاید.

وی تصریح کرد: تمامی مسئولان و ائمه جمعه هیچ شأنی جز خدمت رسانی به مردم ندارند و هرکسی خدماتش به مردم بیشتر باشد او در نزد خداوند از شأن و عزت بیشتری برخوردار است. 

نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: همه مسئولان استان تلاش می‌کنند با طرح‌ها، برنامه‌ها، پیگیری، همت مضاعف، کار انبوه و متراکم آینده خوبی برای استان رقم بزنند و رنج و رنگ عدم توسعه را از استان بردارند و این امر نیازمند حمایت و همت مردم در اقشار مختلف و مسئولان نظام است. 

وی اظهار داشت:مردم شهر سپیددشت و بخش پاپی دارای خصوصیات نیک و پسندیده هستند و با تقدیم ۳۵۰ شهید در دفاع و تداوم انقلاب اسلامی حاکی از روح ایمان و جوانمردی در میان ایلات و عشایر و طوائف مختلف این بخش است.

به گفته وی ظرفیت‌هایی که منطقه سپیددشت دارد نشان دهنده این است که ما برای رسیدن به اهداف و آرمان‌ها باید تلاش خود را مضاعف کنیم، ضمن اینکه خدمات نظام اسلامی در کشور و در استان لرستان قابل تقدیر و ارزش گذاری است.