راه ارتباطی ۳۷۲ روستای الیگودرز بر اثر بارش سنگین برف مسدود شد

شناسه خبر : ۷۲۴۲۴ پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۸

گروه استان‌ها- فرماندار الیگودرز گفت: راه ارتباطی ۳۷۲ روستای الیگودرز بر اثر بارش سنگین برف مسدود و برق و سیستم مخابراتی برخی روستاها نیز دچار مشکل شده است.

ماشالله نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در الیگودرز، در رابطه با وضعیت راه‌های روستایی الیگودرز با توجه به بارش شدید برف در این شهرستان اظهارداشت: هم اکنون به دلیل ریزش سنگین برف در مناطق کوهستانی راه اتباطی 372 روستای الیگودرز مسدود است.

وی افزود: بارش سنگین برف سبب قطع راه‌های ارتباطی روستایی شهرستان شده است به طوری که اکنون در بخش ززوماهرو و گردنه گله بادوش به مسیر کیگوران، گردنه شاهرود مسیر  پیر امام به گلی چاس بسته است.

فرماندار الیگودرز عنوان کرد: گردنه گله بادوش که راه ارتباطی 147 روستا با مرکز شهرستان است مسدود است و از طرفی گردنه شاهرود مسیر پیرامام به گلی چاس راه روستایی 20 روستا با مرکز بخش است مسدود شده‌اند.

وی بیان کرد: با مسدود شدن گردنه آبشار در بخش ذلقی که یک منطقه کوهستانی است راه ارتباطی 102 روستا با مرکز شهرستان قطع شده و در گردنه چال شیر مسیر امامزاده راه روستایی 50 روستا با مرکز بخش بسته شده است، به دلیل همین ریزش برف هم اکنون برق و سیستم مخابراتی این بخش قطع شده است.

نعمتی تصریح کرد: در بخش بربرود شرقی گردنه فرسش مسدود شده است و راه ارتباطی 33 روستا با مرکز شهرستان قطع است همچنین در بخش بربرود غربی راه روستایی 50 روستا با مرکز شهرستان مسدود است در بخش مرکزی نیز گردنه قلعه کهریز مسدود است و راه رتباطی 30 روستا با مرکز بخش قطع شده است.

وی اظهارداشت: با وجود انسداد این راه‌های روستایی همه نیروهای راهداری برای بازگشایی جاده‌های اصلی مشغول فعالیت‌اند و امیدواریم که پس از بازگشایی راه‌های اصلی، راه‌های فرعی هم در دستور کار عوامل راهداری قرار گیرد و بازگشایی شوند.

انتهای پیام/642/ ت