ترور شهید سلیمانی نتیجه شکست و رسوایی نظام سلطه بود

شناسه خبر : ۵۸۳۹۵ شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۱

خرم‌آباد - رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه لرستان گفت: ترور شهیدحاج قاسم سلیمانی نتیجه شکست و رسوایی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهانخوار در کشورهای منطقه بود.

به گزارش خبرنگار موج خبر در پلدختر ، حجت الاسلام رضا حقیان روز شنبه در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی ، ابو مهدی مهندس و همراهان ایشان اظهار داشت: ترورشهید سلیمانی از جمله شیطنت ها و شرارت های آمریکا بود که با این اقدام مقام معظم رهبری و همه ملت را عزادار کرد.

وی افزود: می توان دریافت ، هدف آمریکا از اقدام ددمنشانه ، فجیع و بزدلانه ترور شهید سلیمانی در یک نگاه تحلیلی  به حوادث  منطقه شکست در کشورهای یمن ، فلسطین عراق و سوریه بود .

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان گفت:خشنود کردن لابی صهیونیست به منظور جلب حمایت از آنها در انتخابات 2020 ،کندکردن حرکت تکاملی و موفقیت آمیز محور مقاومت در چندین منطقه و جبهه حساس از جمله اهداف شوم آمریکا در ترور سرداران مقاومت بود.

حجت الاسلام حقیان افزود: آمریکایی ها تصور کردند با ترور شهید سلیمانی و ابو مهدی مهندس و همراهان ایشان ، انقلاب یمن ، سوریه ، فلسطین و عراق و حرکت آنها با کندی مواجه می شود اما آنچه مشاهده شد این بود که هیچ کدام از این عملیات ها کند و متوقف نشدبه طوری که عزم محور مقاومت در حرکت به سمت اهداف خود جدی تر شد .

به گزارش موج خبر ، مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی ، ابو مهدی مهندس و همراهان ایشان با حضور حسن رضاییان فرماندار ،حجت الاسلام موسوی امام جمعه، سرهنگ کریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی ، اعضای پایگاه های بسیج در محوطه باز سپاه ناحیه پلدختر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزارشد .

شهید سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه جانشین فرمانده نیروی حشدالشعبی عراق و تعدادی از همراهان ایرانی و عراقی خود بامداد ۱۳ دیماه سال گذشته به دست نیروهای ایادی رژیم تروریست آمریکا ترور شدند.

پیکر ایشان بعد از تشییع باشکوه در عراق، خوزستان، مشهد، تهران و کرمان در زادگاهش به خاک سپرده شد.