نهمین تودیع مدیری که ۲ ماه پیش استعفا داده بود

شناسه خبر : ۴۳۳۸۵ چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۲

خرم‌آباد- مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان امروز چهارشنبه با حضور مدیرکل امور استان‌های وزارت صمت در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

عملکرد خود را به وجدان انسان‌ها موکول می‌کنم

محمدرضا صفی خانی رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در این مراسم با بیان اینکه معمول جلسات تودیع و معارفه این است که گزارش عملکرد چند ساله‌ای داده شود، اظهار داشت: ما پنج سال را پر التهاب، پر چالش، با درگیری‌های مختلف و فراز و نشیب‌های بسیار زیاد به واسطه مشکلات موجود در کشور و خاص استان به سر کردیم.

وی، عنوان کرد: همکاران ما به صورت شبانه روزی فعالیت داشتند و ما عملکرد خود را به وجدان انسان‌ها، مردم شریف استان و همچنین مستندات موجود در وزارت صمت و استان موکول می‌کنیم.

رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، تاکید کرد: این سازمان به واسطه حضور نیروهای متعهد، به عنوان سازمانی فعال شناخته شده بود و در اکثر شاخص‌های وزارتخانه، لرستان شرایط خوبی داشت.

«صفی خانی» و ۹ تودیع

صفی خانی، ادامه داد: خوشحال از این هستم که در این پنج سال فضای تعامل و همراهی در سازمان به وجود آمد که در گذشته وجود نداشت.

وی با بیان اینکه امروز نهمین جلسه تودیع من است، اولین معارفه من در سن ۱۹ سالگی بود که یک یگان ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفره را در یک صبحگاه نظامی تحویل من دادند، آن زمان هیچ وقت فکر نمی‌کردم که ۹ جلسه تودیع داشته باشم.

رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، بیان داشت: تقدیر و سرنوشت ما به این شکل رقم خورد، امیدواریم موجب رضایت خداوند شده باشد و در آن دنیا حداقل شرمنده رفقای شهید خود نباشیم.

استعفایی که دو ماه پیش نوشته شده بود

ایرج حسن پور مدیرکل امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این رابطه، گفت: آقای «صفی خانی» حدوداً دو ماه پیش استعفای خود را نوشتند، ما بی خیال این استعفا شدیم، اما ایشان مستمر از کانال‌های مختلف پیگیر این موضوع بودند و در نهایت قرعه به نام آقای «رازانی» افتاد.

وی با بیان اینکه آقای «رازانی» نیز یکی از نیروهای با تجربه استان بوده و مدت زیادی در لرستان کار کرده است، افزود: آقای «صفی خانی» یکی از نیروهای متعهد، پر توان و زبانزد ما در استان‌ها بودند، ایشان از نیروهایی بودند که در خیلی از شاخص‌ها دارای وضعیت خوب و مطلوبی بود به همین خاطر ما راضی نبودیم که ایشان کنار برود، از این به بعد هم ما ایشان را رها نخواهیم کرد و از تجربیات ایشان در جاهای دیگر استفاده می‌کنیم.

سفارش پذیر هستم

بختیار رازانی رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان نیز در این مراسم، حفظ وضع موجود را یکی از برنامه‌های خود در این سازمان عنوان کرد و گفت: همچنین افزایش ظرفیت واحدهای فعال، احیای واحدهای راکد، تقویت حوزه معدن، تنظیم بازار و برخورد با گران فروشی، استفاده از همه ظرفیت‌های موجود سازمان با توجه به تعهد، تخصص و تجربه و… از جمله این برنامه‌ها است.

وی، افزود: من آدم سیاسی نیستم، سفارش پذیر هستم، اما سفارش‌هایی که شروط یاد شده تعهد، تخصص و تجربه را داشته باشند.

در این مراسم «بختیار رازانی» به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان معرفی و از زحمات «محمدرضا صفی خانی» رئیس سابق این سازمان تقدیر به عمل آمد.