توزیع کتاب سلام بر ابراهیم همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی

شناسه خبر : ۴۳۲۷۰ چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۴

معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از نذر فرهنگی کتاب " سلام بر ابراهیم " همزمان با هفته کتاب در خرم آباد خبر داد.

  رضا نیازی با اعلام این خبر گفت: طرح نذر کتاب با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و کانون مولی الموحدین (ع ) و با هدف معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی به جوانان و نوجوانان و ترویج فرهنگ کتابخوانی، به اجرا گذاشته می شود. 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) به مطالعه زندگی نامه و خاطرات شهید والامقام " ابراهیم هادی "  کتاب دو جلدی《سلام بر ابراهیم》برای نذر در این طرح برگزیده شد.

وی تصریح کرد: این کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از خیرین خریداری و در اختیار کانون فرهنگی هنری مولی الموحدین(ع) مسجد امام علی (ع) کوی جهادگران خرم آباد قرار گرفته تا در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

نیازی سپس ابراز داشت: در قالب این طرح، دوستداران مطالعه و کتابخوانی و همچنین شهید " ابراهیم هادی " با حضور در دفتر کانون، نسبت به تهیه کتاب اقدام و پس از مطالعه، آن را به یکی از دوستان یا آشنایان معرفی و در اختیار وی قرار می دهد و روند نذر کتاب به همین منوال ادامه پیدا خواهد کرد.

46