چهار باشگاه ورزشی در سلسله پلمب شد

شناسه خبر : ۴۳۲۶۸ چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۱

 رئیس اداره ورزش و جوانان سلسله گفت: چهار باشگاه ورزشی این شهرستان به دلیل فعالیت پنهانی و نقض مصوبه ستاد مدیریت کرونا با حکم دادستان پلمب شدند.

امین احمدپور اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا فعالیت تمامی باشگاه و سالن‌های ورزشی به دلیل شیوع گسترده این ویروس تا اطلاع ثانونی ممنوع است.

وی اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان سلسله به منظور مقابله با موج سوم شیوع ویروس کرونا، کارگروه ویژه ای را با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد جوانان و هیات‌های ورزشی تشکیل داده است.

احمدپور افزود: مطابق مصوبه های ستاد مدیریت کرونا شهرستان، جلوگیری از برگزاری آیین عروسی، و ارائه خدمات آرایشگاه‌های زنانه و گل فروشی ها به زوج های برگزارکننده مراسم به ورزش و جوانان محول شده است. 

احمدپور با اشاره به انجام ۹۳ مورد بازرسی از این اصناف طی هفته گذشته عنوان کرد: ۴۰ واحد تذکر گرفته اند و در صورت تکرار تخلف پلمب می شوند.

حدود سه هزار ورزشکار سازمان یافته و ۴۲ هیات ورزشی در شهرستان سلسله فعالیت دارند.

از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ابتلای قطعی۵۰ هزار و ۴۷۱ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد ۹۹۶ نفر جان باخته اند.

استان لرستان هم اکنون در وضعیت فوق قرمز شیوع کرونا است و غیر از شهر چگنی که وضعیت زرد دارد مابقی شهرهای آن در حالت فوق حاد یا بحرانی هستند.

در حال حاضر محدودیت های تعطیلی بازار، کاهش زمان فعالیت اصناف، کاهش ۵۰درصدی کارکنان و ممنوعیت پذیرش ارباب رجوع در ادارات لرستان اعمال می شود و محدودیت های جدید نیز همزمان با سراسر کشور از ابتدای آذرماه آغاز خواهد شد.