اردوهای راهیان نور لرستان در فضای مجازی برگزار می‌شود

شناسه خبر : ۴۳۲۴۵ چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۸

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: اردو‌های راهیان نور استان لرستان به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سرهنگ محسن رشیدی  با اشاره به لغو اردوهای راهیان نور به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: اردوهای راهیان نور از جمله تشکل‌های مردمی‌اند که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر ساله میزبان میلیون‌ها زائر در سفرهای راهیان نور هستند.

وی افزود: امسال براساس ابلاغ ستاد مرکزی راهیان نور کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا و انتقال این ویروس اردوهای راهیان نور تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا اردوی راهیان نور به شکل مجازی برگزار می‌شود عنوان کرد: جهت برگزاری اردوهای راهیان از طریق فضای مجازی بسترهای لازم فراهم شده است.

وی بیان کرد: امسال بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان  از مناطق عملیاتی به صورت مجازی برگزار و همچنین همانند سال‌های گذشته عکس، دلنوشته، پوستر و فیلم کوتاه  دانش‌آموزان و دانشجویان از طریق فضای مجازی  جمع‌آوری و منتشر می‌شوند.

رشیدی گفت: زیارت مجازی مناطق عملیاتی و برگزاری مسابقه از دلنوشته‌ها، عکس‌ها و پوسترهای مرتبط با راهیان نور  با همکاری راهیان سپاه استان لرستان از جمله برنامه  اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جهت برگزاری مراسم راهیان نور از طریق فضای مجازی است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری حرکت راهیان نور را حرکت بسیار با برکتی می‌دانند تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و لغو مراسم اردوهای راهیان نور تلاش می‌کنیم با فراهم کردن بستر فضای مجازی زمینه بهره‌برداری دانشجویان علاقه‌مند را از معارف دفاع مقدس و سیره شهدا فراهم و با برگزاری برنامه‌های متنوع مرتبط با راهیان نور در بحث راهیان نور مغفول نماند.

تسنیم