قتل شرور غرب تهران با ۲ ضربه چاقو در کافه باغچه محله کن

شناسه خبر : ۱۴۵۴۵۵ شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۵

به دنبال قتل شرور غرب تهران با ضربه چاقو در کافه باغچه محله کن، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی موج خبر، بامداد امروز شنبه شانزدهم تیرماه، مرگ مشکوک مرد جوانی در یک کافه باغچه در محله‌ کن تهران از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از مجرب‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که براثر 2 ضربه متعدد چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد مقتول که از اراذل و اوباش غرب تهران بوده در جریان یک نزاع با مرد سابقه‌داری قربانی جنایت شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است درگیری بین مقتول و قاتل، که هر دو از مشتریان کافه بودند، به خاطر "چشم تو چشم شدن" و "مسائل پیش پا افتاده" آغاز شده است. قاتل که گفته می‌شود دارای سابقه کیفری بوده و از پابند الکترونیکی نیز استفاده می‌کرده، با چاقو به جان مقتول افتاده و پس از دو ضربه مهلک به گردن وی، از صحنه جنایت متواری شده است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف ابتدا هویت عامل جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان جنایی در رابطه با دستگیری مرد جنایتکار ادامه دارد.

انتهای پیام/