اسبقیان: مبلغ پاداش مدال‌آوران المپیک به زودی اعلام می‌شود

شناسه خبر : ۱۴۵۴۳۳ جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۵

معاون قهرمانی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مبلغ پاداش مدال‌آوران المپیک به زودی اعلام می‌شود و مبلغ آن ریالی است.

به گزارش موج خبر، سیدمحمد شروین اسبقیان در حاشیه حضور جامعه ورزش در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه شیرودی اظهار داشت: پیشکسوتان، روسای هیئت‌های استان تهران، روسای فدراسیون‌ها و همچنین هاشمی مقام عالی وزارت از همان ساعات اولیه پای صندوق‌های رای آمدند و به تکلیف الهی که دارند بر اساس منویات رهبر انقلاب در این انتخابات شرکت کردند.

وی تصریح کرد: جامع ورزش کشور همواره پای کار بوده است و امروز هم همگام با سایر اقشار ملت قهرمان ایران و ملت ولایت مدار ایران اسلامی پای صندوق رای حاضر شدند. شور و شعف خاصی مشاهده می‌فرمایید و اعضای تیم‌های ملی رشته‌های مختلف نیز حضور پیدا کردند و باعث افتخاری برای ایران عزیز اسلامی خواهند بود.

 

معاون قهرمانی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص پیام این حضور پرشورعنوان کرد: این حضور نشان از اتحاد و انسجام ملی است و ملت قهرمان ایران پای آرمان‌ها امام، انقلاب، نظام و رهبری معظم ایستادند و خواهند ایستاد.

اسبقیان در خصوص مهمترین خواسته جامعه ورزش گفت: در دولت آیت‌الله شهید رئیسی کارهای خوبی در حوزه ورزش اتفاق افتاد. آغاز فرآیند ورزشگاه بزرگ تهران، واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس بعد از 30 سال معطلی، پرداخت همه پاداش‌های قهرمانان، سه بار حضور رئیس جمهور شهید انقلابی و خستگی ناپذیر در مراسم تجلیل و تکریم  قهرمانان، حضور رئیس جمهور برای اولین بار در طول تاریخ  ریاست جمهوری در وزارت ورزش و جوانان و مصوبه سند آمایش سرزمینی ورزش کشور و برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور که در راستای رشد و توسعه ورزش کشور تعیین و تکلیف خواهد کرد.

وی تصریح کرد: موضوع افزایش حقوق قهرمانان و پیشکسوتان در صندوق حمایت از ورزشکاران و قهرمانان و ترمیم اساسنامه این صندوق از کارهای ارزشمندی بود که در این دوره انجام شد. به ویژه برنامه‌ریزی برای اتمام 3428 پروژه ورزشی با دستور رئیس جمهوری انقلابی کارهای ارزشمندی بود که در کلکسیون افتخارات ورزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی به یادگار خواهند ماند.

معاون قهرمانی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص مبلغ پاداش مدال‌آوران المپیک گفت: انشالله طی روزهای آتی مشخص خواهد شد. جلسه‌ای قرار است با حضور روسای محترم کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک با حضور مقام عالی وزارت ورزش برگزار شود.

اسبقیان در خصوص اینکه مبلغ این پاداش از پاداش کمیته ملی المپیک بالاتر خواهد بود، گفت: پاداش کمیته‌ ملی المپیک را کمیته پرداخت خواهد کرد و پاداش وزارت ورزش مربوط به وزارت ورزش است. باید بررسی کارشناسی انجام شود. این پاداش امتیازی و ریالی است.

وی در خصوص برطرف شدن مشکل حضور سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در ایران عنوان کرد: مشکل خاصی نداشت و بر اساس بررسی‌هایی که به عمل آمد می‌تواند حضور پیدا کند و در خدمت تیم  پرسپولیس باشد.

انتهای پیام/