تاج: لیگ باید با VAR آغاز شود

شناسه خبر : ۱۴۵۲۳۷ دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر باید با کمک داور ویدیویی آغاز شود.

به گزارش موج خبر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دوازدهمین نشست مشترک مدیران وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و نماینده سازمان صدا و سیما درباره تجهیز ورزشگاه‌های میزبان لیگ برتر به تکنولوژی کمک داور ویدیویی امروز در دفتر حوزه وزارتی ورزش و جوانان برگزار شد.

در این نشست پیرامون نحوه تبادلات فنی جهت استفاده از کمک داور ویدیویی در فصل آتی لیگ برتر با صدا و سیما مذاکرات نهایی انجام گرفت.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون در این باره گفت: از همکاری رسانه ملی در موضوع کمک داور ویدیویی تشکر می کنم که در موضوعات فنی و توسعه ای به فوتبال کشور یاری رساند و همانطور که مهندس صالحی، مشاور معاونت توسعه صدا و سیما و مدیر شبکه فراتر اعلام کرد این نهاد با همه توان به عنوان مشاور و یاری رسان در کنار فوتبال کشور قرار خواهد داشت.

وی افزود: با عنایت به دستورات اکید وزیر ورزش و جوانان و پیگیری های ویژه صورت گرفته توسط دکتر پسندیده، مشاور وزیر و رئیس حوزه وزارتی ورزش و جوانان به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و تعامل وجود در این باره با دکتر طلا، ریاست محترم شرکت تجهیز، مقرر شد پرداخت لازم اولیه برای خرید تجهیزات با قید زمانی آنی انجام شود تا با توجه به نزدیک شدن به زمان شروع فصل جدید، تقویم مربوطه برای آماده سازی ورزشگاه‌ها دچار اشکال نشود.

تاج خاطرنشان کرد: روشن است هرگونه تغییر در پرداخت اولیه، موجب تاخیر در رسیدن تجهیزات مربوطه برای نصب در ورزشگاه‌ها و آغاز لیگ خواهد شد و امیدوارم از آنجایی که دستورات مربوطه از قبل صادر شده، روند اجرایی جهت پرداخت هم به سرعت طی شود. فدراسیون فوتبال بر ضرورت آغاز لیگ جدید با VAR  تاکید دارد و این موضوع که مورد توجه ویژه هواداران فوتبال است می‌بایست به انجام برسد.

انتهای پیام/