پیش‌بینی ایجاد ۱۰ هزار شغل برای مددجویان لرستان

شناسه خبر : ۱۴۵۲۳۲ دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۹

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از پیش‌بینی ایجاد بیش از ۱۰ هزار شغل برای مددجویان این استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

جلال شیخ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌آباد با اشاره به حوزۀ اشتغال لرستان در سال 1402، گفت: 13هزار و 361مورد فرصت شغلی با اعتباری بالغ‌بر 945 میلیارد تومان در سال گذشته ایجاد شده‌است.

او اضافه کرد: 9 هزار و 453نفر از مددجویان لرستان از آموزش‌های کسب‌وکار ارائه‌شده از سوی کمیته امداد لرستان در سال گذشته بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با تأکید به حمایت‌های این نهاد برای ثبات درآمد و ایجاد فرصت‌های شغلی، یادآور شد: روند اشتغال‌زایی را برای مددجویان به‌صورت ویژه دنبال می‌کنیم.

شیخ‌پور بیان کرد: افزایش کمی و کیفی طرح‌های اشتغال‌زایی با تأکید بر اشتغال پایدار و تولیدمحور را برای مددجویان لرستان در نظر گرفته‌ایم.

او با اظهار به پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای مددجویان لرستان در سال 1403، اعلام کرد: بیش از 10 هزار شغل با اعتباری بالغ‌بر حدود 1300میلیارد تومان در امسال ایجاد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان ابراز کرد: مراسم توزیع 924 سری جهیزیه بین نوعروسان این استان روز سه‌شنبه 12 تیرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 644