برگزاری رویداد مشترک سینمایی با مستندسازان استان اردبیل در خرم‌آباد

شناسه خبر : ۱۴۵۲۱۵ دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۷

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان  از برگزاری رویداد مشترک سینمایی با مستندسازان استان اردبیل در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش موج خبر لرستان ، رضا نیازی در این رابطه گفت: در راستای تعامل بین هنرمندان مستندساز استان لرستان با فیلم‌سازان مستند استان‌های کشور برگزاری رویدادهای مشترک سینمایی در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

معاون هنری، سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه با همکاری خانه مستند استان و این اداره کل رویداد سینمایی «مروری بر آثار مستند استان اردبیل» در شهریور ماه سال جاری در لرستان برگزار می‌شود، افزود: این رویداد سه روزه در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

نیازی برگزاری این‌گونه رویدادها و تعامل با سایر دفاتر سینمای مستند در استان‌های مختلف را در پیشبرد و ارائه با کیفیت‌تر آثار هنرمندان موثر دانست و افزود: در این رویداد 10 نفر از هنرمندان مستندساز استان اردبیل حضور خواهند داشت که علاوه بر جلسات نمایش فیلم، تحلیل فیلم‌های مستند و تحلیل سینمای اردبیل و برگزاری کارگاه‌های فیلم قوم‌نگار، برنامه‌ای نیز به منظور آشنایی با آثار تاریخی و گردشگری استان نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

46