تجلی مردم‌سالاری دینی در لرستان

شناسه خبر : ۱۴۵۰۹۵ جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۰

مردم لرستان با حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی مردم‌سالاری دینی را به منصه ظهور گذاشتند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، انتخابات به‌عنوان شاخصه و مظهر مردم‌سالاری از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در طول این چهار دهه مردم همواره با حضور در صحنه انتخابات، ضمن مأیوس‌کردن دشمن، سرنوشت سیاسی کشور را تعیین کرده‌اند.

مردم لرستان با آغاز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در انتخاباتی زودهنگام برای انتخاب هشتمین رئیس‌جمهور ایران از همان دقایق ابتدایی صبح لحظه‌های جاودانه‌ای را در پای صندوق‌های رأی خلق کرده‌اند.

فرایند رأی‌گیری در هزار و 638 شعبه اخذ استان لرستان در حال برگزاری است و تا زمان مورد نظر برای پایان انتخابات ادامه دارد. در این رقابت تنگاتنگ مردم باید از بین چهار کاندیدا رئیس‌جمهور منتخب را انتخاب کنند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در لرستان در هزار و 20 شعبه ثابت و مابقی شعبه سیار برگزار می‌شود و 832 شعبه شهری و 806 شعبه روستایی برای فرایند انتخابات در نظر گرفته شده‌است.

ابوطالب شفقت، استاندار لرستان، گفت: جمعیت قابل‌ توجهی از ساعات ابتدایی صبح تاکنون در شعب اخذ رأی این استان حاضر شده‌اند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اخذ رأی در تمام شعب مهیا شده‌ است، افزود: انتظار می‌رود مردم در انجام عمل خیر سبقت بگیرند، زیرا صف‌های طولانی طی ساعات پایانی ایجاد خواهد شد.

استاندار لرستان با اعلام اینکه حضور مردم این استان و شهر خرم‌آباد در شعب اخذ رأی قابل‌قبول است، عنوان کرد: امید می‌رود ملت همیشه در صحنه با حضور پرشور خود حماسه دیگری را خلق کند.

انتهای پیام/ 645