انتخابات به دور دوم برود، صدا و سیما چه برنامه‌ای دارد؟

شناسه خبر : ۱۴۵۰۹۳ جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۵

پیمان جبلی پیش‌تر درباره برنامه‌های صدا و سیما در صورتِ رفتن انتخابات به دور دوم، توضیحاتی را ارائه کرده بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی موج خبر، یکی از احتمالاتی که درباره این دوره از انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد، کشیده شدنِ این انتخابات به دور دوم است. در صورتی که انتخابات به دور دوم کشیده شود، یکی از پرسش‌های اصلی این است که صدا و سیما چه برنامه‌ای برای دور دوم دارد و مناظره‌ها به چه شکلی انجام خواهند شد.

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما پیش‌تر و در تاریخ 20 خرداد 1403 در نشست خبری‌اش با اهالی رسانه به این پرسش پاسخ داده بود.

 

جبلی در این باره گفته است: «ما برنامه‌هایی طراحی کرده‌ایم اما هنوز قطعی نشده است. حتما یکی از احتمالاتی که باید در نظر گرفته شود برگزاری انتخابات در دور دوّم است و قطعا رسانه ملّی برای آن برنامه دارد. اینکه مناظره رو در رو باشد یا به شکل دیگری باشد، درباره‌اش تصمیم‌گیری خواهد شد. تمام طراحی‌های برنامه‌های تبلیغاتی و پیشنهادهای ما باید در کمیسیون بررسی تبلیغات هم بررسی و مورد پذیرش قرار گیرد. ما پیشنهادهای خودمان را آماده‌ کرده‌ایم و در صورت قطعی شدن، اطلاع‌رسانی می‌کنیم.»

حال باید منتظر ماند و دید که سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری آیا در همین دور نخست مشخص می‌شود یا به دور دوم کشیده خواهد شد؟ در صورت رفتنِ انتخابات به دور دوم، باید دید که برنامه‌های سازمان صدا و سیما برای این مرحله چه خواهد بود.

انتهای پیام/