۴ تیم لالیگا که بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری متحمل شدند

شناسه خبر : ۱۴۵۰۶۲ پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۰

در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، چهار تیم بیشتر از ۱۶ تیم دیگر لالیگا از اشتباهات داوری ضربه خوردند.

به گزارش موج خبر، نشریه رلووی اسپانیا فاش کرد در جلسه‌ کمیته داوران فوتبال اسپانیا که تنها برخی از مدیران ارشد این کمیته حضور داشتند، مشخص شد فصل گذشته در نتیجه اشتباهات داوری در لالیگا در حق چهار تیم بیش از همه ظلم شده است که البته رئال مادرید و بارسلونا جزو آنها نبوده‌اند.

کمیته داوران فوتبال اسپانیا، به‌صورت منظم جلساتی را برای بررسی و ارزیابی عملکرد داوران لالیگا برگزار می‌کند، اما در جلسه اخیر تنها رؤسای این کمیته از جمله کارلوس کلوس گومس مسئول بخش VAR و داوران وسط حضور داشتند و تمرکز آنها روی بررسی اشتباهات صورت گرفته در زمینه آفسایدگیری بوده است.

 

رلوو فاش کرده است در این جلسه مدیران کمیته داوران فوتبال اسپانیا اعتراف کرده‌اند که چهار تیم (رئال بتیس و سه تیم سقوط کرده، گرانادا، کادیس و آلمریا) بیشتر از آفساید‌گیری‌های اشتباه ضربه خورده‌اند به ویژه در هفته‌های پایانی فصل. گویا در این جلسه، با وجود ابراز اطمینان کلوس گومس از اینکه داوران می‌توانند از دقت VAR در تشخیص آفساید‌ها آسوده خاطر باشند، بیش از 10 داور به او درباره نحوه کشیده شدن خطوط آفساید اعتراض و این خطوط را بیش از اندازه کم‌دقت توصیف کرده‌اند. عمده گلایه داوران از این موضوع بوده است که خطوط آفسایدگیری اشتباه VAR، آنها را در تشخیص درست وضعیت بازیکنان دچار اشتباه کرده و برای اثبات ادعای خود نیز پنج مورد ذکر کرده‌اند.

انتهای پیام/