۱۴۰۰ زوج نابارور لرستانی در دولت سیزدهم بیمه شدند+فیلم

شناسه خبر : ۱۴۴۶۲۰ چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۸

مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: ۱۴۰۰زوج نابارور لرستانی در دولت سیزدهم تحت‌پوشش رایگان خدمات بیمه سلامت قرار گرفتند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، محسن اسدبیگی، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اقدامات خوب و ارزشمندی که دولت شهید رئیسی انجام داد بیمه‌کردن رایگان افراد آسیب‌پذیر بود.

وی افزود: دهک‌های 1 تا 5 در دولت شهید رئیسی به‌صورت رایگان بیمه شدند که در استان لرستان علاوه‌بر افراد نیازمند روستاییان هم رایگان بیمه می‌شوند.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان عنوان کرد: 900 هزار نفر اکنون در این استان بیمه رایگان هستند که این اقدام از خدمات ارزشمند دولت خدمتگزار شهید رئیسی است.

اسدبیگی بیان کرد: اعتبارات ویژه‌ای برای 107 بیمار صعب‌العلاج اختصاص یافته‌است که در لرستان بالغ‌بر 24 هزار بیمار خاص را نشان‌دار کرده‌ایم.

وی افزود: خدمات ناباروری تحت‌پوشش بیمه نبود که این خدمات خوشبختانه در دولت رئیس‌جمهور شهید تحت‌پوشش بیمه قرار گرفت و خانواده‌ها از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان خاطرنشان کرد: نزدیک به 1400زوج نابارور در این استان تحت‌پوشش داریم و همچنین افراد کم‌توان و معلولان نیز از خدمات مؤسسات طرف‌قرارداد بهره‌مند می‌شوند.

اسدبیگی اذعان کرد: 44هزار بیمار در لرستان با هماهنگی سازمان بهزیستی نشان‌دار شده‌اند و این افراد خدمات‌ خود را در قالب بیمه دریافت می‌کنند.

وی عنوان کرد: تعداد مؤسسات طرف‌قرارداد بیشتر شده‌است و از 700 مؤسسه به 1100 مؤسسه افزایش داشته‌ایم تا افرادی که مراجعه و تحت‌پوشش بیمه سلامت هستند بتوانند به‌صورت بیمه‌ای خدمات را از مؤسسات خصوصی و دولتی طرف‌قرارداد دریافت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان خاطرنشان کرد: قردادی با داروخانه‌ها در مراکز بهداشت درمانی منعقد شده‌است تا مردم برای تهیه دارو نیاز به مراجعه به شهرها و مراکز بزرگ‌تر را نداشته باشند.

اسدبیگی بیان کرد: از اقدامات خوب و ارزشمند دیگری که در دولت شهید رئیسی تکمیل شد ارائه خدمات به‌صورت الکترونیکی است که صددرصد خدمات به‌صورت الکترونیکی اجرا می‌شود.

.

انتهای پیام/645/.