روایت بازیگر سریال «گیلدخت» از چالش با کمدی!

شناسه خبر : ۱۴۳۵۰۶ پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳

بازیگر سریال «گیلدخت» که این روزها با یک سینمایی کمدی بازگشته، می‌گوید: «سال گربه» اولین تجربه سینمایی من بود و تجربه خوبی هم شد و مورد توجه مخاطب قرار گرفت و توانست رکورد ثبت کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی موج خبر، فرهاد شهریزی متولد شیراز، بازیگر تئاتر،سینما و تلویزیون است. او پیش از این در نقش (سنجر) در سریال «گیلدخت» بازی کرده بود در سینمایی «سال گربه» نیز در نقش (داریوش) ایفای نقش کرده است. بیگانه‌ای با من است، محکومین ، و... آثاری‌اند که این بازیگر در آن نقش‌آفرینی کرده است. 
 
او درباره این روزهای خود گفت: یک سریال خانگی قرارداد بستم که هنوز جلو دوربین نرفتم و اجازه دادن اطلاعات بیشتر درباره آن ندارم، همچنین مشغول تمرین و یک سری کارهای عقب افتاده شخصی‌ هستم.
 
شهریزی درباره تجربه بازی در «گیلدخت» نیز توضیح داد: «گیلدخت» به‌خاطر فضای تاریخی  که داشت بیشتر لوکیشن‌ها فضای جنگل، روستا با فضای گل و رودخانه و زیر بارون و سرما بود که قطعاً کار را  سخت‌تر می‌کرد، به هر روی یک تجربه متفاوت و با چالش‌های سخت ، آموزنده و شیرین بود.

وی افزود: در این پروژه  اولین بار بود که با اسب ، درشکه، گاری  و سر و کله زدن با اسب و گوسفند و … مواجه می‌شدم و از آنجایی که نه سوار کاری بلد بودم نه تاحالا درشکه سوار شده بودم برای تمرین و آموزش با محدودیت زمان مواجه بودیم در نتیجه چالش سخت و‌ جذابی ایجاد کرده بود. به خاطر دارم در سکانسی که باید از رودخانه با گاری رد می‌شدیم و کاری گیر می‌کند و از آنجایی بیشتر بقیه بازیگران پشت گاری نشسته بودند این مسئولیت من را بیشتر  و حساس‌تر می‌کرد. اما نکته تلخ این سریال هم‌زمانی فیلمبرداری با شروع ایام کرونا بود. در کل باید بگویم که «گیلدخت» هم درس بازیگری بود هم زندگی. 

این بازیگر همچنین گفت: «سال گربه» اولین تجربه سینمایی من بود و تجربه خوبی هم شد و مورد توجه مخاطب قرار گرفت و توانست رکورد ثبت کند، کار فضای جالب و فانتزی‌ داشت و رنگ‌بندی و ترکیب  زیبایی داشت. هم‌بازی شدن با بهرام افشاری هم جذابیت‌های خاص خود را داشت و البته  بودن در کنار عوامل حرفه‌ای و کاربلد  لذت بخش بود. مصطفی تقی‌زاده می‌داند چه می‌خواهد و تسلط فراوانی روی کاری انجام می‌دهد را دارد! از اعتماد و‌ فرصتی که در اختیارم قرار داده تشکر می‌کنم.
 
این هنرمند خاطرنشان کرد: به عنوان بازیگر تمام تلاش بر این است  که بتوانم بر توانایی‌هایم افزوده و بر هر دو ژانر تسلط کامل پیدا کنم، اما به نظرم کمدی سخت‌تر و چالش‌های بیشتری نسبت به موقعیت جدّی دارد.

انتهای پیام/