"نذر خون"‌ برای شفاعت در شب‌های قدر لرستان + فیلم

شناسه خبر : ۱۴۰۳۱۶ چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۸

لرستانی‌ها در شب‌های قدر خون خود را نذر سلامتی بیماران نیازمند به این مایع حیاتی کردند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سلامتی واژه‌ای است که هر چند اهمیتش به واژه ختم نمی‌شود ولی نعمتی خدادادی است که هرکس به طریقی شکرش را به جا می‌آورد، این روزهای نورانی ماه مبارک رمضان و با فرا رسیدن شب‌های پرفیض و برکت قدر بندگان خوب خدا فرصت بنده شدن را غنیمت می‌شمارند و ادای دین می‌کنند تا شکرانه سلامتی خود را با اهدای قطره‌های خون خود به جا آورند، خونی که در اهدا و انتقال نجات بخش بوده و سطح سلامت جامعه را افزایش می‌دهد.

در شب‌های قدر مردم  نوعدوست لرستان با حضور در پایگاه‌های اهدای خون و همچنین محل استقرار واحدسیار  اهدای خون در محل برگزاری مراسم شبهای قدر  گلزار شهدای شهرستان خرم‌آباد ، با اهدای خون جوهر وجودیشان نشان دادند که انسانیت و نوع‌دوستی در لرستان هیچ گاه از یاد نخواهد رفت و این‌گونه اقدامات برای کمک به بیماران بستری و نیازمندان به خون در راستای اقتدا به سیره امام علی(ع) است.

حضور فرزندان شهدا در صف اهدا کنندگان خون گلزار شهدا نشان داد که صاحب یک تکلیف مهم هستند و آن هم حفاظت از حرمت خون پدرانشان است ، در امتداد آن خون‌های آزادگی و مردانگی که برای نجات کشور و مردم این سرزمین به دست دشمنان به زمین ریخته شد. اهدای خون فرزندان شهدا نیز با هدف کمک به نجات جان بیماران می‌تواند، یک حس مردم دوستی و فداکاری را در جامعه ایجاد کند.

.

گزارش  پگاه دالوند

فیلم رضا قبادی

انتهای پیام/645/.