وزیر فرهنگ: دولت سیزدهم بنا را بر حل مشکلات و عقب‌ماندگی‌های فرهنگی گذاشته است

شناسه خبر : ۱۲۰۵۱۰ پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۰

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم بنا بر حل مسائل مشکلات و جبران عقب‌ماندگی‌ها گذاشته، گفت: امروز این عقب‌ماندگی‌ها در مناطق مختلف ایجاد معضل کرده و از این‌رو حل این چالش‌ها به ویژه در حوزه مشکلات فرهنگی در اولویت‌ قرار دارد.

به گزارش موج خبر از کوهدشت، محمدمهدی اسماعیلی عصر امروز در همایش فعالان قرآنی این شهرستان اظهار کرد: امروز به برکت محبت و مهر به اهل بیت علیهم‌السلام شاهد شکوفایی و رشد تعالیم و معارف اسلامی در اقصی نقاط کشور در پرتو انقلاب شکوهمند هستیم.

وی خاطرنشان کرد: کوهدشت نمونه‌ای از استعدادهای فعلیت یافته جوانان پر شور عصر انقلاب اسلامی است و ما می‌بالیم به اهل فرهنگ و هنر و اصحاب قرآن که در همه نقاط کشور در حوزه‌های مختلف می‌درخشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گسترش هویت دینی و انقلابی را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: وجود شهدای امنیت و مدافعان حرم، نمادسازی هویتی است که انقلاب اسلامی و نهضت بزرگ امام راحل برای ما به ارمغان آورده است.

اسماعیلی بیان داشت: درود و سلام می‌فرستم به شهدای سرافراز کشور و شهدای پرآوازه لرستان و از خدا می‌خواهیم توفیق ادامه راه شهدا و پیمودن این مسیر نورانی را به همه ما عنایت فرماید.

وی با اشاره به موفقیت‌های جمهوری طی سال‌های اخیر، بیان داشت: انقلاب اسلامی توانسته با پشتیبانی و مشارکت ملت همه بحران‌ها را پشت سر بگذارد، اگر پیروزی انقلاب اسلامی معجره بزرگ بود تداوم و بقا و سربلندی آن معجزه بسی بزرگتر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: با وجود بسیج همه قدرت‌ها و بکارگیری امکانات و ابزارها برای براندازی نظام، گذشت روزها و سال‌ها نشان داده پیوند ناگسستنی بین امت و امام اجازه توفیق و کامیابی را به دشمنان نداده و ادامه مسیر با تداوم این پیوند ممکن است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم بنا بر حل مسائل مشکلات و جبران عقب‌ماندگی‌ها گذاشته شده، افزود: امروز این عقب‌ماندگی‌ها در مناطق مختلف ایجاد معضل کرده و از این‌رو حل این چالش‌ها به ویژه در حوزه مشکلات فرهنگی در اولویت‌ قرار دارد.

وی با بیان اینکه کوهدشت قطب خوشنویسی کشور است، افزود: مشکلات این شهرستان در حوزه فرهنگی و قرآنی پیگیری و حل خواهند شد.

 

پایان پیام/