تیراندازی در مراسم عروسی باعث مرگ یک جوان شد

شناسه خبر : ۱۲۰۵۰۱ چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۰

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: متاسفانه شب گذشته در مراسم عروسی در یکی از روستاهای بروجرد، عموی داماد با اسلحه شکاری و بر اساس یک رسم غلط اقدام به تیراندازی می‌کند که باعث کشته‌شدن یک مرد جوان می‌شود.

سرهنگ مهدی مهدوی کیا ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خصوص انتشار خبری مبنی بر جان باختن یک نفر در پی تیراندازی در یک عروسی، توضیح داد: متاسفانه شب گذشته در یکی از روستاهای بروجرد، عموی داماد با اسلحه شکاری و بر اساس یک رسم غلط اقدام به تیراندازی می‌کند که منجر به کشته شدن یک نفر از گروه موسیقی می‌شود.

وی بیان کرد: این اتفاق ساعت یک بعد از نیمه شب اتفاق افتاده است.

فرمانده انتظامی بروجرد با بیان اینکه متاسفانه در برخی از عروسی‌ها شاهد رسم غلط تیراندازی هستیم، عنوان کرد: بارها شاهد بوده‌ایم که بر اثر تیراندازی یک عروسی به عزا تبدیل شده است، نمونه‌اش عروسی دیشب بود.

مهدوی کیا گفت: پلیس در شهر با تمهیداتی که اندیشید شده در تالارها اقدام به بازدید می‌کند، اتفاقی که باعث شده تیراندازی در تالارها کاهش پیدا کند.

وی تاکید کرد: اما واقعیت این است که راه جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی فرهنگ سازی است، اتفاقی که نیازمند ورود اصحاب رسانه است.

فرمانده انتظامی بروجرد خاطرنشان کرد: شهروندان هر گونه تیراندازی در عروس‌ها را با پلیس در میان بگذارند، تا با اقدام به موقع پلیس شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم.

پایان پیام/