در اغتشاشات اخیر بیش از ۸۵ شهید با نثار خون خود ضامن حفظ نظام شدند

شناسه خبر : ۱۱۸۴۵۴ چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۹

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر بیش از ۸۵ شهید با نثار خون خود ضامن حفظ نظام شدند، گفت: نظام اسلامی حاصل خون شهدا است.

به گزارش موج خبر از الیگودرز، سردار مرتضی کشکولی شامگاه سه‌شنبه در مراسم شبی با شهدا و یادواره 612 شهید الیگودرز که در مصلی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به حضور  پر شور مردم این شهرستان در مراسم استقبال از شهدای گمنام، اظهار داشت: عشق به شهدا به معنای عشق به شهادت و ارزشهای والای انقلاب اسلامی است. 

وی با بیان اینکه نظام اسلامی حاصل خون شهدا است، افزود: در اغتشاشات اخیر بیش از 85 شهید با نثار خون خود ضامن حفظ نظام شدند. 

کشکولی با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی در کشور گشایی و زورگویی نبوده اند، عنوان کرد: شهدای انقلاب برای دفاع از نوامیس مردم جان خود را فدا کردند. 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه در هیچ نبردی ما گلوله اول را شلیک نکرده ایم، تصریح کرد: متجاوزین باید منتظر پاسخ سخت ما باشند و در قبال رژیم صهیونیستی هم همین روال حاکم است. 

وی با بیان اینکه در این‌ جهان تاریک به برکت خون شهدا چراغ جمهوری اسلامی ایران روشن است، عنوان کرد: دستاورد خون شهدا پایان دادن به دوران طاغوت و دیکتاتورها و جانفشانی  8 سال دفاع مقدس  است. 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری ذره ای از خط امام راحل انحطاط نداشته است، تصریح کرد: کوردلانی که از خط امام منحرف شده و‌ یا خسته شده اند شعار مرگ بر دیکتاتور سر می دهند. 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در خط مقابله با دیکتاتورهای دنیا بوده است، افزود: بر سر حفظ نظام و انقلاب با هیچ کسی معامله نمی کنیم.

انتهای پیام/641/ن