نمازگزاران پل‌دختر حمله تروریستی به حرم شاه‌چراغ را محکوم کردند

شناسه خبر : ۱۱۷۵۳۰ جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۴

نمازگزاران پل‌دختر، پس از اقامه نماز جمعه ۶ آبان‌ماه جاری ،در محکومیت جنایت تروریست‌های داعشی در حرم احمدبن موسی(ع) راهپیمایی و این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

به گزارش موج خبر از پل‌دختر، راهپیمایی اعتراض‌آمیز نمازگزاران در شهر پلدختر، از مسجد امیرالمومنین (ع) تا میدان شهید بهشتی و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

امام جمعه ، سرپرست فرمانداری، فرمانده انتظامی و سایر فرماندهان نیروهای نظامی و جمعی از مسئولان همراه با آحاد مختلف مردم در این راهپیمایی علیه تروریست‌ها و اغتشاش‌گران شعار سر دادند.

نمازگزاران با سر دادن شعارهایی مانند «مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس ،مرگ بر منافق و فتنه‌گر، ابوالفضل علمدار خامنه‌ای نگهدار ،ما ذلفقار حیدریم فداییان رهبریم، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ،دست خدا برسرما است خامنه‌ای رهبرماست» اقدام ددمنشانه تروریست‌های تکفیری را محکوم و نفرت و انزجار خود را ازتوطئه‌های مزدوران وابسته به آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان در این راهپیمای خواستار اتحاد و همدلی مسلمانان و برخورد قاطع دستگاه قضا با ترویست‌ها، برهم‌زنندگان امنیت کشور، اغتشاش‌گران و تجزیه‌طلبان وفراهم کنندگان زمینه فعالیت تروریست‌ها درجامعه شدند.

در پایان این راهپیایی قطع‌نامه سراسری قرائت شد و راهپیمایان با فریادهای الله‌اکبر، بندهای آن را تایید کردند.

انتهای پیام/