ورزشکاران و هنرمندان با اظهارنظرهای احساسی به تجزیه طلبان بهانه ندهند

شناسه خبر : ۱۱۷۲۲۹ یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۲۵

هنرمند و فیلمساز برجسته لرستانی گفت: هنرمندان و ورزشکاران نباید با اظهار نظرها و واکنش‌های احساسی به کسانی که قصدشان تجزیه ایران است فرصت و بهانه لازم را بدهند.

پژمان نعمت پور هنرمند و فیلمساز برجسته لرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر با بیان اینکه تمام رسانه‌های غربی با سلطه‌گری به دنبال این هستند که کوچکترین اتفاق را در ایران با تبلیغات و قدرت رسانه‌ای منعکس و از آب گل آلود ماهی بگیرند، عنوان کرد: این تبلیغات گسترده و جهت دار نشان دهنده برنامه‌ریزی مشخص و دقیق رسانه‌های غربی است‌.

وی افزود: رسانه‌های غربی با دروغ پراکنی و اخبار غیر واقعی دنبال این هستند که مردم را تهییج و به خیابان‌ها بکشانند.

این مستندساز گفت: به هر حال اتفاقی افتاده و راه اعتراض هم باز بود، اما ما شاهد اغتشاش از سوی برخی افراد بودیم که حاکی از برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده بود.

نعمت پور بیان کرد: نکته قابل تامل اینکه شعارها با اتفاق و حادثه‌ای که رخ داده بود مرتبط نبود، بلکه عقده گشایی تعدادی از عناصر ضد انقلاب بود.

وی در خصوص اظهار نظر برخی چهره‌ها از جمله هنرمندان و ورزشکاران گفت: متاسفانه تعدادی از‌ چهره‌های شاخص اسیر و گرفتار تبلیغات رسانه‌های غربی شدند ، در صورتی که از هر بعد که به قضیه نگاه کنید متوجه خواهید شد که این شکل و شیوه از اعتراض صحیح نیست.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: شعارهای مطرح شده و آسیب به زیرساخت‌ها مبین این نکته است که دشمن با کمک رسانه‌های غربی به دنبال تجزیه کشور و ایجاد دو دستگی بین مردم است، بنابراین در این برهه آگاه بودن و بصیرت همه اقشار جامعه به ویژه چهره‌های خاص ضروری است.

نعمت پور تاکید کرد: عدم شناخت مسائل سیاسی باعث شده که چهره‌ها به برخی قضایا از جمله حوادث اخیر احساسی واکنش نشان دهند، موضوعی که می‌تواند منجر به اتفاق‌های بدتری شود و چهره‌های شاخص مسوول در این زمینه مسوول هستند.

 وی خاطر نشان کرد: عدم شناخت چهره‌ها و واکنش احساسی آنها باعث شده که حزب کومله، دمکرات، سیاستمدارن امارات و ترکیه به پشتوانه همین اعتراضات عقده گشایی و به دنبال تجزیه ایران باشند.

این هنرمند برجسته لرستانی تاکید کرد: هنرمندان و ورزشکاران نباید با اظهار نظرها و واکنش‌های احساسی به کسانی که قصدشان تجزیه ایران است فرصت و بهانه لازم را بدهند.

انتهای پیام/