دشمنان بدنبال تجزیه ایران هستند/ به برکت خون شهدا نقشه کوردلان برملا خواهد شد

شناسه خبر : ۱۱۷۱۴۶ سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۳

استاندار لرستان گفت: دشمنان به دنبال تجزیه ایران اسلامی هستند، چرا که ایران یکپارچه برای نظام سلطه مشکل‌آفرین است، ایران قوی می‌تواند تاثیر بسیاری بر ملت‌های منطقه داشته و حتی موجب الگوپذیری شود، کمااینکه امروز اقتدار ایران اسلامی مرزهای سیاسی این کشور را کم نکرده است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، فرهاد زیویار صبح امروز در آئین تشییع پیکر مطهر شهید داوود عبدالهی از شهدای امنیت لرستانی که در اغتشاشات مریوان به شهادت رسید، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدا، اظهار کرد: تقدیر و تشکر می‌کنیم از عوامل انتظامی، نیروهای امنیتی و بسیجی به خاطر دفاع و رشادت‌های جانانه از دین و ناموس کشور.

وی خاطرنشان کرد: مردم متوجه شده‌اند حوادثی که این روزها در کشور در جریان بوده، از سوی دشمنان بوده و تدارک سنگینی را برای این توطئه نیز دیده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه به دشمنان به بهانه حجاب و گشت ارشاد و آزادی به میدان آمده‌اند، افزود: هدف اصلی نشاگه‌گیری دین و ایران اسلامی است.

زیویار بیان داشت: دشمنان به دنبال تجزیه ایران اسلامی هستند، چرا که ایران یکپارچه برای نظام سلطه مشکل‌آفرین است، ایران قوی می‌تواند تاثیر بسیاری بر ملت‌های منطقه داشته و حتی موجب الگوپذیری شود، کمااینکه امروز اقتدار ایران اسلامی مرزهای سیاسی این کشور را کم نکرده است.

وی با اشاره به اجتماع میلیونی مردم در مراسم اربعین، گفت: در این اجتماع حسینی، جمع بسیاری از مردم کشورهای مختلف گرد هم آمده که بی‌نظیر بود. 

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه هر حرکت و رفتار سیاسی در ایران بخش عمده‌ای از دنیا و خاورمیانه را تحت تاثیر قرار می‌دهد، افزود: این اقتدار از دید نظام سلطه باید ساقط شود، حال این اقدام با توطئه، فتنه، تهدید و ایجاد جنگ در کشورهای منطقه می‌خواهد همراه شود.

زیویار بیان داشت: باید متوجه شویم که هرج‌ومرج امروز به بهانه بی‌حجابی است، اما در ادامه با تخریب اموال عمومی، خسارت به بیت‌المال، آتش زدن همراه می‌شود و در نهایت از هر نقشه‌ای برای ضربه زدن به ایران فروگذار نمی‌کنند.

وی، هدف اصلی تحرکات دشمنان را ایجاد هرج‌ومرج و جنگ داخلی در ایران عنوان و تصریح کرد: غرب و نظام سلطه، زن و حجاب را بهانه‌ای برای محقق کردن اهداف شوم خود با سوءاستفاده از احساسات بخشی از مردم با استفاده از ابزارهایی چون شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی کرده‌اند.

استاندار لرستان با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ نظامی قادر به خدشه‌دار کردن نظام نیست، گفت: از این‌رو با ابزار توطئه درصدد تجزیه ایران اسلامی هستند، اما زهی خیال باطل، این جریان‌ها حتما موجب قوی‌ترشدن ایران می‌شود.

زیویار ادامه داد: ساختار نظام سیاسی کشور محصول صدها سال مبارزه و کنار زدن توطئه و دفاع از مرزها است، نسل ۵۷ کار ناتمام نسل‌های قبل را تکمیل کرد و هر کسی خواهان مقابله با ایران است، باید با تاریخ ایران متمدن مقابله کند.

وی با تاکید بر اینکه حرکت ملت ایران با وجود همه توطئه‌ها رو‌به‌جلو است و هیچ کسی نمی‌تواند مانع این حرکت شود، گفت: این حرکت روبه جلو برگرفته از مولفه‌های هویتی داخلی و بومی بوده و محصول رشادت شهیدانی همچون کرم‌پور و عبدالهی است.

استاندار لرستان تاکید کرد: این کوردل‌ها بدانند به برکت خون شهدای والامقام، حتما نقشه‌های شوم آن‌ها خنثی خواهد شد، همچنان‌که برکت خون شهدای بزرگوار چراغ راه ملت ایران برای دفاع از کشور و پشتیبانی از ولایت و تاریخ متمدن ایران خواهد شد.

انتهای پیام/