دشمن به دنبال تجزیه کشور است/ باب گفت‌وگو در رسانه‌ها به صورت گسترده مورد توجه باشد

شناسه خبر : ۱۱۷۱۲۲ دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۰

نماینده مردم خرم‌‌آباد و دوره‌ی چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با برجسته کردن برخی موضوعات به دنبال ایجاد دو دستگی بین مردم است، اتفاقی که به وحدت جامعه آسیب می‌رساند.

مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر اظهار کرد: یکی از مسایلی که دشمن امروز دنبال می‌کند، ایجاد یک سری موضوعات کاذب و یا برجسته کردن مسایلی است که دغدغه مردم نیست.

وی خاطر نشان کرد: در واقع دشمن با برجسته کردن برخی موضوعات به دنبال ایجاد دو دستگی بین مردم است، اتفاقی که به وحدت جامعه آسیب می‌رساند.

نماینده مردم خرم‌‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی دیگر از مواردی که دشمن با استفاده از اختلاف بین قومیت‌های مختلف به دنبال آن است تجزیه کشور است.

ویسکرمی با اشاره به اینکه اقداماتی که ظرف روزهای گذشته شاهد آن بودیم، مخفی کردن نقشه‌های شوم برای ورود ناتو و صهیونیست در شمال غرب کشور است، خاطر نشان کرد: اگر نقشه ‌های شوم محقق شود، دشمن نظریه خام اردوغان مبنی بر نفوذ ناتو به سمت شرق را دنبال می‌کند.

وی تاکید کرد: اگر در شرایط کنونی مراقبت نکنیم ممکن است در آینده و هنگامی که ما درگیر بگو مگوهای داخلی هستیم دشمن بتواند کشور را در شمال و شمال غرب دور بزند.

نماینده مردم خرم‌‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی وحدت و انسجام ملی امری ضروری و مهم است.

ویسکرمی تاکید کرد: ایجاد باب گفت‌وگو در رسانه‌های ملی و دیگر رسانه‌ها به صورت علمی، مستدل و گسترده باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز به جای نزاع و درگیری باید با گفت‌وگو موضوعات را تبیین کنیم تا جامعه انتخاب درستی داشته باشد.

نماینده مردم خرم‌‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امپراطوری رسانه‌ای دشمن دو هدف را همزمان دنبال می‌کند، اظهار کرد: دروغ پراکنی، تولید دروغ ، کنترل فضای رسانه‌ای و مدیریت ذهنی روانی جامعه از اهداف امپراطوری رسانه‌ای دشمن در شرایط کنونی است.

ویسکرمی بیان کرد: خط کردن صدای مخالفان از طریق لجن پراکنی ،فحاشی همچنین مورد هجمه قرار دادن کسانی که برخلاف تمامیت طلبی آنها اظهار نظر می‌کنند هدف دوم امپراطوری رسانه‌ای دشمن است.

وی خاطر نشان کرد: در این میان نقش خواص بسیار مهم است، زیرا اگر خواص در شرایط کنونی به وظیفه خود درست عمل نکنند و یا فریب بخورند آسیب‌های جبران ناپذیری به جامعه وارد می‌شود.

نماینده مردم خرم‌‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن چهره‌های شاخص در کشور را تحت فشار قرار می‌دهد و بعضی از آنها گمان می‌کنند که کشور تضعیف شده و چهره واقعی خود را نشان می‌دهند، البته انگیزه منفی دیگر دیده شدن و یا جمع کردن فالور در پیج‌های تبلیغاتی است.

ویسکرمی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: در شرایط فعلی به بصیرت و آگاهی خاصی نیاز داریم تا بتوانیم امپراطوری رسانه‌ای دشمن را که از جنگ نظامی ناامید شده خنثی کنیم.

انتهای پیام/