اصلی‌ترین مطالبه مردم پلدختر استقرار دولت سیزدهم در این شهرستان است / دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات، این بار در پلدختر

شناسه خبر : ۱۱۶۰۹۴ سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۰

دبیر مجمع مطالبه‌گران شهرستان پلدختر گفت: انتظار و مطالبه بر حق مردم شهرستان پلدختر این است که فرمانداری مستقل از نماینده که مجری سیاست‌ها دولت رئیسی باشد، در این شهرستان منصوب شود تا دولت سیزدهم در پلدختر استقرار پیدا کند.

 

نورالدین احمدی، دبیر مجمع مطالبه‌گران شهرستان پلدختر استان لرستان در گفتگو با خبرنگار موج خبر، گفت: در دوران دفاع مقدس مردم شهرستان پلدختر نقش پررنگی داشتند و این شهرستان حدود ۸۰ بار در جنگ هشت ساله بمباران شد و بیش از ۳۰۰ شهید به انقلاب تقدیم کرده است.

احمدی درباره مشکلات مردم شهرستان پلدختر عنوان کرد: در این شهرستان به دلیل نبود زیرساخت‌های اشتغال زا بیش از ۶۰ درصد مردم تحت حمایت نهاد‌های حمایتی هستند؛ اما همواره در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشته اند ولی متاسفانه این مردم نجیب هشت سال تحت مدیریت مدیرانی قرار گرفته اند که صرفا عملکرد انتخاباتی دارد.

وی افزود: خدمات نظام اسلامی در این شهرستان صرفا به کسانی ارائه می‌شود که هم نظر مدیران منصوب نماینده مجلس باشند و نگرانی عمده مردم شهرستان پس از انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و روی کارآمدن دولت انقلابی رئیسی آن است که پس از یکسال همچنان مدیران دولت قبل نه تنها حاکم هستند بلکه در چندین مورد به مناصب بالاتر ارتقا پیدا کرده اند.

دبیر مجمع مطالبه‌گران شهرستان پلدختر اظهار کرد: خلاصه کلام اینکه انتظار و مطالبه بر حق مردم شهرستان پلدختر این است که مدیران دولت قبل تغییر کرده و فرمانداری مستقل از نماینده که مجری سیاست‌ها و برنامه‌های دولت رئیسی باشد در این شهرستان منصوب شود تا دولت سیزدهم در پلدختر استقرار پیدا کند.

احمدی در پایان با اشاره به مطالبات اصلی مردم شهرستان پلدختر گفت: مردم منطقه ما مطالبه بر زمین مانده فراوانی دارند، اما اولین و اصلی‌ترین درخواست آنان این است که اصل مترقی تفکیک قوا در این شهرستان رعایت بشود و نماینده مجلس دخالتی در انتصاب نداشته باشد تا به امید خدا با استقرار دولت سیزدهم در این شهرستان و انتخاب مدیرانی از جنس همین مردم بقیه مطالبات مردم پیگیری و حل شود.