9 کیلو گرم هروئین در استان کشف شد

شناسه خبر : ۱۱۴۸۱۲ شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۸

فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۹ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ازنا و دستگیری ۳ نفر از سوداگران مرگ در شهرستان ازنا خبر داد.

به گزارش موج خبر، سردار یحیی الهی در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران مواد مخدر شهرستان ازنا و پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان، با اشراف اطلاعلاتی در عملیاتی مشترک یک دستگاه خودروی پراید را در محورهای مواصلاتی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران، انتظامی موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۹ کیلو گرم هروئین که بصورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که در عملیات پلیس ۳ نفر دستگیر شد، گفت: سوداگران مرگ قصد جابجایی محموله را از استان تهران به یکی از شهرستان‌های ازنا و دورود را داشتندکه پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان در ادامه از کشف ۳ کیلو ۲۰۰ گرم حشیش و دستگیری یک نفر در یک عملیات پلیسی در شهرستان کوهدشت خبر داد.

الهی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و شایسته است در جهت سلامت جامعه شهروندان هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/