اصناف همکاری بسیار خوبی در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها داشتند

شناسه خبر : ۱۱۴۷۹۲ جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۳۱

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: نقش اصناف در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقشی بی بدیل و اثرگذار بوده، در جنگ اقتصادی دشمن هم با همراهی و همفکری اصناف درتامین مایحتاج اساسی مردم نیز پیروز خواهیم شد و از این پیچ تاریخی هم عبور خواهیم کرد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، علی اصغر صفری راد شامگاه پنجشنبه در آیین ملی روز اصناف با اشاره به جایگاه اصناف اظهار کرد: نقش اصناف در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقشی بی بدیل و اثرگذار بوده، در جنگ اقتصادی دشمن هم با همراهی و همفکری اصناف در تامین مایحتاج اساسی مردم نیز پیروز خواهیم شد و از این پیچ تاریخی هم عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اصناف استان در همه ابعاد و برهه‌ها از سیل و کرونا گرفته تا مردمی سازی یارانه‌ها پای کار بوده و هستند، افزود: ما در طرح مردمی سازی یارانه‌ها هر کجا با مشکل مواجه شدیم اصناف سنگ‌ تمام گذاشتند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: وحدت و هم افزایی مجموعه مدیریتی استان باعث شد لرستان یکی از استان‌های برتر در اجرای مردمی سازی یارانه‌ها باشد و توانستیم از این پیچ عبور کنیم.

صفری راد بر توجه به مقوله نظارت بر بازار تاکید و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در صورت بروز تخلف از اصناف باید ورود کند و اجازه ندهد نام این مجموعه خدشه دار شود.

 وی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت حوزه اقتصادی، گفت: ما در حوزه امنیتی و نظامی دشمن را زمین‌گیر کرده‌ایم و اگر بتوانیم در حوزه اقتصادی هم موفق باشیم می‌توانیم به اوج قله برسیم.

 مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در ادامه به برگزاری یادواره شهدای اصناف استان هم اشاره کرد و افزود: با وجود نقش و جایگاه شهدا اما نتوانستیم آنها را به درستی به جامعه و به ویژه نسل جوان معرفی کنیم.

صفری راد بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا یک فرصت و ظرفیت برای معرفی شهدا به نسل جوان است، موضوعی که باید مورد توجه مسوولان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه ما هر چه ما داریم از برکت خون شهدا است، عنوان کرد: در راستای برگزاری یادواره شهدا هر اقدامی که نیاز باشد انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/