6

شناسه خبر : ۱۱۴۷۸۹ پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۸

آغاز فعالیت خیریه باران همدلی جهت مشاوره و درمان بیماران مبتلا به سرطان در لرستان    مدیرعامل خیریه باران همدلی گفت: فعالیت موسسه خیریه باران همدلی جهت مشاوره، درمان و در صورت لزوم اسکان بیماران سرطانی به تهران و برخی استان‌ها آغاز شده است.   به گزارش......مریم...

آغاز فعالیت خیریه باران همدلی جهت مشاوره و درمان بیماران مبتلا به سرطان در لرستان 

 

مدیرعامل خیریه باران همدلی گفت: فعالیت موسسه خیریه باران همدلی جهت مشاوره، درمان و در صورت لزوم اسکان بیماران سرطانی به تهران و برخی استان‌ها آغاز شده است.

 

به گزارش......مریم خزایی در جمع هیئت امنا خیریه باران همدلی که در خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: خیریه باران همدلی که با رویکرد حمایت از بیماران مبتلا به سرطان فعالیت خود را آغاز کرده است و با ارائه خدمات مشاوره‌ تخصصی، درمانی و همچنین در صورت لزوم کمک به پذیرش اسکان و تغذیه رایگان بیماران به خارج از استان تلاش خود را برای رضایت‌ مندی آنان و خانواده هایشان به کار بسته است.

 

 وی با بیان اینکه طبق تفاهم نامه‌های صورت گرفته بسیاری از خدمات انجام گرفته به صورت رایگان است، افزود: خیریه باران همدلی تلاش دارد مرکز درمانی بیماران سرطانی در خرم آباد را نیز ایجاد کند که در آن به دنبال حتی جذب توریسم درمانی نیز است.

 

 مدیرعامل خیریه باران همدلی بیان کرد: همه اعضای هیئت مدیره، آینده نگری خوبی برای این مجموعه را در نظر گرفته اند و به دنبال تلاش هستیم تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها به خوبی بتوانیم در مسیر خدمت به بیماران مبتلا به سرطان در لرستان قدم های خوبی برداشته شود.

 

خزایی با اشاره به اینکه سنت همدلی باید رواج پیدا کند، اظهار کرد: تمام مراحل قانونی ثبت خیریه طی شده است و پیگیری های جدی نیز برای تامین زیرساخت های مورد نیاز بیماران مبتلا به سرطان در استان آغاز شده و امیدواریم بتوانیم با مجموعه اقدامات بلند مدت و کوتاه مدت دریچه امیدبخشی برای مردم لرستان در این حوزه بگشایم.

 

وی به برنامه های بلندمدت خیریه باران همدلی در لرستان اشاره کرد و افزود: در صورت حمایت و همراهی دلسوزانه مسئولین استان می‌توانیم در حوزه زیر ساختی با ظرفیتی که خیرین این موسسه دارند، قدم های مثبتی برای درمان بیماران در خود استان برداریم.