ریزش دیواره‌های یک مجتمع سازمانی در خرم‌آباد/ شهردار دستور تخلیه فوری این بنای ۵۰ ساله ناایمن را صادر کرد

شناسه خبر : ۱۱۴۲۳۹ یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۵

گروه استان‌ها- شهردار خرم‌آباد از خطر ریزش منازل سازمانی کیو در این شهر خبر داد و گفت: دستور تخلیه فوری ساکنان این منازل مسکونی صادر شد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شهرداری، سعید فتوحی از ریزش منازل سازمانی کیو این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: 13 خردادماه بخشی از دیواره‌های نمای بیرونی یکی از بلوک‌های منازل سازمانی میدان 22 بهمن خرم‌آباد دچار ریزش شد که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی در محل حاضر شدند و با نصب بنر و نوار خطر رفت‌وآمد در این مکان تا اطلاع  ثانوی ممنوع اعلام شد.

وی با بیان اینکه منازل سازمانی کیو مربوط به 40 تا 50 سال قبل است و استحکام کافی را ندارد، افزود: هر لحظه امکان تخریب و ریزش این ساختمان‌ها وجود دارد. منازل سازمانی کیو خرم‌آباد حدود 24 واحد است که هیچ‌کدام استحکام کافی را ندارد، ولی بلوک‌های 13 و 14  این منازل سازمانی در معرض خطر بیشتری است.

وی بیان کرد: پس از وقوع ریزشی بخشی از ساختمان‌های کیو با حضور در محل و پس از بازدید با نصب بنر از مردم منطقه درخواست شده‌است که هرچه سریع‌تر منازل را تخلیه کنند تا شاهد اتفاق ناگواری نباشیم.

فتوحی گفت: طی مکاتبات کتبی و تلفنی از مسئولان مربوط از جمله مدیریت بحران لرستان درخواست کرده‌ایم که هرچه سریع‌تر جهت رفع مشکل پای کار بیایند.

وی تصریح کرد: از نظر بنده منازل سازمانی کیو هرچه سریع‌تر باید تخلیه شود و  می‌توان با استفاده از طرح جهش ملی مسکن اقدام به بهسازی و مقاوم‌سازی این منازل مسکونی کرد.

انتهای پیام/645/ن