آوار بی‌تدبیری بر سر برج‌های دوقلو خرم‌آباد/ ناتوانی پیمانکار پای پروژه را به دادگاه کشاند

شناسه خبر : ۱۱۳۸۰۸ یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۷

نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: سرمایه‌گذار پروژه برج‌های دوقلو درخواست واگذاری یک دانگ از برج‌های دوقلو را بابت ساخت و ساز و هزینه مطرح کرده، در حالی که این درخواست مصداق قانونی ندارد و از طرفی ما نمی‌توانیم از حقوق مردم کوتاه بیاییم.

مجید دریکوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌آباد، با بیان اینکه اصلی ترین‌چالش ما در حوزه پروژه‌های عمرانی برج‌های دوقلو است،  اظهار کرد: متاسفانه سرمایه‌گذار پروژه یعنی معین کوثر به هر دلیلی خلف وعده کرد و کار را به سرانجام نرساند و درنهایت هم از ادامه کار منصرف شد.

وی گفت: اگر قانونی بخواهیم به این ماجرا ورود کنیم که حق شهرداری و مردم ضایع شده، زیرا سرمایه‌گذار  کار را به موقع انجام نداده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد خاطر نشان کرد: متاسفانه سهم اندک شهرداری هم در این پروژه لحاظ نشده و در مجموع به سرمایه عمومی آسیب وارد شده است.

دریکوند با بیان اینکه در ابتدای شورای شهر ششم برای تعیین تکلیف پروژه برنامه داشتیم وجلسات متعددی را هم برگزار کردیم، عنوان کرد: ما با سرمایه‌گذار این موضوع را مطرح کردیم که اگر می‌توانند کار را ادامه دهند و در غیر اینصورت باید تسلیم ملاحظات قانونی باشند.
وی گفت: سرمایه‌گذار پروژه درخواست واگذاری یک دانگ از برج‌های دوقلو را بابت ساخت و ساز و هزینه مطرح کرده، در حالی که این درخواست مصداق قانونی ندارد و از طرفی ما نمی‌توانیم از حقوق مردم کوتاه بیاییم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: اگر پروژه را تمام می‌کرد می‌توانستیم در این مورد صحبت کنیم.

دریکوند بیان کرد: اکنون که پرونده در مرحله دادگاه است،ما در خصوص صدور حکم تامین دلیل کردیم و این را بیان کردیم که سرمایه‌گذار نتوانسته کار را به درستی و در زمان مقرر انجام دهد.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: فعلا باید منتظر رای دادگاه باشیم ، اما در هر صورت ما از حق شهرداری و مردم کوتاه نمی‌آییم.

 انتهای پیام/