۱۶ برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در سلسله برگزار می‌شود

شناسه خبر : ۱۱۳۷۹۸ یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۹

خرم‌آباد - فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر ۱۶ برنامه فرهنگی و اجتماعی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان برگزار می شود.

️سرهنگ "عبدالرحمن فرج‌الهی" در گفت و گو با خبرنگار موج خبر، با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر از چنگال رژیم بعثی نمونه بارز امدادهای الهی و غیبی در دوران هشت سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: نیروهای مردمی، ارتش و سپاه با دست خالی در برابر لشکر تا دندان مسلح بعث عراق ایستادگی کرد و با خلق حماسه ای بزرگ در ۳۴ روز از سقوط خرمشهر جلوگیری کردند.

وی افزود: نیروهای مسلح کشور عملیات‌های مختلفی را برای آزادسازی خرمشهر انجام دادند و سرانجام در عملیات بیت المقدس که در دهم اردیبهشت ماه با مرکزیت قرارگاه کربلا اجرا شد، خرمشهر  در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ بعد از ۱۹ ماه اشغال به تصرف رزمندگان اسلام درآمد.

سرهنگ فرج الهی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان سلسله، عنوان کرد: در اولین روز از برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر مسئولین شهرستان با فرماندهان دوران دفاع مقدس دیدار خواهند داشت.

️وی با بیان اینکه تعدادی از برنامه‌ها در سطح حوزه‌ها، پایگاه و مساجد برگزار خواهد شد، اظهار داشت: مراسم عصری با شعر شهدا با حضور شاعران برجسته شهرستان در سالن همایش فرمانداری انجام می‌گیرد

️سرهنگ فرج‌الهی افزود: در روز دوم خرداد نیز بزرگداشت شهدای روحانی و شهدای بیت‌المقدس و حاج عمران با حضور خانواده‌های معظم شهدا و آحاد مردم در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

️فرمانده سپاه ناحیه الشتر با اشاره به اجرای رژه موتوری در روز سوم خردادماه و همچنین دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، افزود: سرود دسته جمعی سلام فرمانده نیز با حضور دانش آموزان برگزار خواهد شد.