امام جمعه موقت پلدختر: مردم دولت را در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها حمایت کنند

شناسه خبر : ۱۱۳۵۲۷ جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۹

خرم آباد- امام جمعه موقت پلدختر گفت: انتظار می رود مردم متدین، دولت انقلابی منتخب خود را در اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها همراهی و حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار موج خبر حجت الاسلام کاظم تیموری در خطبه های نماز جمعه  اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام  فرمودند دولت برنامه های مهمی در پیش دارد و دستگاه ها و آحاد ملت باید دست به دست هم دهند تا به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه نتیجه اجرای  برنامه های دولت در طرح هدفمندی یارانه ها رفاه حال فقرا و مستمندان است ادامه داد: حدود ۶ سال مساله یارانه ها و ارز ترجیحی چهار هزار و ۲۰۰ تومانی در رسانه ها بارها با حضور متخصصان امر تجزیه و تحلیل شده و مضرات آن بیشتر است.

وی افزود: رانت خواری ها و با توجه به سخنان سخنگوی قوه قضاییه  پول های کلانی که گاه به اندازه یارانه یکسال همه ملت ایران به جیب یک نفر می رفت با اجرای این طرح، اصلاح و عدالت در توزیع یارانه ها برقرار می شود.

حجت الاسلام تیموری یادآور شد:دولت باید روی قیمت ها نظارت مستمر داشته باشد تا یکسری افراد سودجو و فرصت طلب که سال ها خون مردم را مکیده اند به معیشت مردم ضربه وارد نکنند.

وی افزود: برخی فیلم ها در فضای مجازی جهت تشویش اذهان عمومی به نمایش گذاشته می شود و بیشتر آنها مربوط به سال های گذشته و کذب است بنابراین مردم به شایعات توجه نکنند.

امام جمعه موقت پلدختر گفت: افرادی چشم دیدن موفقیت های نظام را ندارند و برای اینکه به منافع آنها در زمینه رانت و فساد لطمه وارد نشود در صدد تشویش اذهان عمومی بر می آیند که مردم نباید به آن اعتنا کنند.