نباید به بهانه تولید حق عموم مردم حصارکشی شود

شناسه خبر : ۱۱۰۳۳۲ سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۳

دادستان عمومی و انقلاب سلسله گفت: قوه قضاییه در برخورد با ویژه خواری، رابطه و رانت خواری قاطع است و با کسانی که به واسطه منتسب بودن به افراد خاصی حق عموم مردم را ضایع کنند به شدت برخورد می کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا ، یونس آزادپور روز دوشنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان سلسله ، اظهار داشت: هشت مزرعه پرورش ماهی در شهرستان که برخی از آنها در مقیاس بزرگ هم ساخته شده اند مجوز ندارند و تعدادی از آنها حتی تولید هم ندارند.

آزادپور با تاکید بر اینکه ملاک عمل ما حفظ حقوق عامه است، عنوان کرد: نباید به بهانه تولید حق عموم مردم حصارکشی شود.

وی با بیان اینکه برخی مدیران تنها در شعاردادن خوب هستند اما در عمل ضعیف، تصریح کرد: محور اصلی کارهای ما مردم هستند و باید حق و حقوق آنها را برابر قانون در نظر داشته باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سلسله با اشاره به همکاری خوب اداره منابع آب شهرستان در آزادسازی حرایم، خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد فنس کشی‌ها و  تجاوزات به حریم و بستر رودخانه ها در منطقه کهمان با مشارکت خود مردم منطقه و با نظارت ادارات ذیربط آزادسازی شده است.

آزادپور با اشاره به تغییرکاربری برخی باغات شهرستان به سمت لوکس گرایی و ویلاسازی، افزود: در این راستا ویلاهای بسیاری در باغات که حتی مجوز هم داشتند تخریب شدند و هرجایی هم که تخلفات این چنینی مشاهده شد، در صورت اعلام قاطعانه برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/